Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:550528
 
Evaluation:
Published: 01.07.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Extract

Sociālie mediji, kā mārketinga komunikācijas sastāvdaļa
Mūsdienās sociālo mediju stratēģija ir daļa no mārketinga komunikācijas. Līdz ar to sociālo mediju stratēģijai ir jāiet roku rokā ar uzņēmuma vai organizācijas identitāti. Taču jāņem vērā, ka tradicionālās mārketinga metodes nedarbosies tik pat efektīgi arī sociālo mediju vidē. Sociālo mediju stratēģija jābalstās uz četrām „kolonnām” – komunikācija, sadarbība, izglītošana un izklaide. Šīs četras „kolonnas” ir auditorijas iesaistes līdzekļi un, lai sociālo mediju stratēģija būtu dzīvotspējīga, ir jāeksistē šīm visām četrām „kolonnām”.
• Komunikācija – jāsāk ar jau esošās komunikācijas novērtēšanu, kā auditorija to uztver. Parasti komunikācijas efektivitāti vērtē ar uzņēmuma vai organizācijas finansiālo ienākumu izmaiņām – kāpj vai krītas. Saprotot, kurš komunikācijas veids ir visefektīvākais var noteikt, kā komunicēt sociālajos medijos.
• Sadarbība – kā uzņēmuma vai organizācijas darbinieki komunicē savā starpā, kādus instrumentus tie izmanto. Novērtējot iekšējo komunikāciju, iespējams saprast, kā iesaistīt un sadarboties ar savu auditoriju sociālajos medijos. Tas ļauj saprast, kādā veidā komunicēt ar savu auditoriju, un kā iekšējā komunikācija iespaidos komunikāciju sociālajos medijos.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register