Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:585477
 
Evaluation:
Published: 04.02.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Extract

Iekšējā un ārējā komunikācija uzņēmumā JYSK
Tā kā man ir bijusi iespēja tuvāk iepazīties ar veikala JYSK iekšējo un ārējo vidi no dažādiem aspektiem prakses laikā, tad apskatīsim kāda komunikācija valda šajā nebūt ne mazajā uzņēmumā. JYSK darbojas Latvijā no 2001.gada, pirmais veikals tika atvērts tirdzniecības parkā ALFA. Šobrīd Latvijā ir 10 veikali, Rīgā – 8, Jelgavā un Liepājā – 1. JYSK veikalos Latvijā strādā 191 darbinieks, bet 41 darbinieks strādā administratīvajā centrā, kas apkalpo 5 valstis.
JYSK misija – piedāvāt plašu mājas preču klāstu ikvienam:
• „Labs piedāvājums” attiecas uz visām precēm JYSK veikalos un atspoguļo kopējo pieredzi un attieksmi, ko pircējs saņem, apmeklējot un iepērkoties JYSK. „Labs piedāvājums” veido galveno izpratni par zīmolu un tā mantojumu. Kopumā „labs piedāvājums” tiek izprasts plašākā kontekstā, tas uzrunā visus pircējus, kuri vēlas iegūt vislabāko par savu naudu, nediferencējot pēc sociālās piederības vai kvalitātes prasībām
• „Mājas preces” nozīmē to, ka JYSK ir attīstījis ilgtermiņa kompetenci it visā, kas nepieciešams „mājai” un iedzīvei no mēbelēm katrai istabai līdz dekoratīviem elementiem un mājsaimniecības pamat precēm, tostarp matračiem, dūnu segām, audumiem un guļamistabas lietām
• „Ikvienam” nozīmē to, ka JYSK nodrošina „mājas preces” ikvienam no pircējiem ar zemiem ienākumiem, kuri izvēlas „pamatlietas – vienmēr zemāko cenu JYSK ” , līdz pircējiem, kas izvēlas maksāt vairāk.
JYSK vīzija:
Kļūt par iepirkšanās izvēli Nr.1 attiecībā uz mājas precēm visās tirdzniecības vietās, piedāvājot zemākās cenas un vērtību par naudu un visu laiku labākos piedāvājumus.

Veikals JYSK rūpējas par saviem darbiniekiem. Tiem ir skaidra gan uzņēmuma vīzija, gan pildīta misija, kā arī pilnīgi skaidri uzņēmuma mērķi. Katra mēneša beigās darbiniekam ir jāizpilda kāds uzdevums saistībā ar viņa darba pienākumiem veikalā. Tas parasti ir tests, testā iekļauti jautājumi par, piemēram, preču izvietojuma kodiem vai grupām, darbiniekam tas lieliski jāpārzina. Tā arī galvenajam maiņu vadītājam ir šad tad jābrauc uz Rīgu un jāsniedz detalizēta informācija par veikala ienākumiem un citiem būtiskiem aspektiem. Bet veikala vadītājai reizi nedēļā ir ar skaipa palīdzību jāsazinās konferencē ar citu valstu pilsētu veikala vadītājiem. Šīs konferences onlainā mēdz būt ļoti garas, bet tajās tiek pastāstītas dažādas idejas, mārketinga triki utt. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register