Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:589752
 
Evaluation:
Published: 19.03.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Organizācijas apraksts    3
1.1.  SEB AB Rīgas filiāles vispārīgs raksturojums    3
1.2.  Procesu uzlabošanas nodaļas darbības jomas raksturojums    5
2.  Prakses laikā īstenoto darbu un projektu apraksts    6
2.1.  Zinību diena    6
2.2.  SEPA dienas    9
2.3.  Prezentācijas    10
2.3.1.  Prezentācija Zinību dienai    11
2.3.2.  Prezentācija Plānošanas dienai    14
2.4.  Fika    14
2.5.  Instrukciju labošana    15
3.  Prakses vērtējums    18
  Izmantotās literatūras saraksts    19
  Pielikumi    20
Extract

Prakses vērtējums
Kopumā autore vērtē izieto praksi pozitīvi: autore iepazinās ar bankas darbību un vairākiem sarežģītajiem procesiem, kas tiek īstenoti, lai patērētājam būtu iespēja iegādāties vērtspapīrus un veikt naudas pārskaitījumus.
Autore arī praktiski iemācījās rīkot un plānot pasākumus, kā arī attīstīja savas prezentāciju veidošanas prasmes.
Autore lepojās ar projektu „Fika”, jo tas veicina vienu no primārajiem sabiedrisko attiecību uzdevumiem – vicina komunikāciju un uzlabo klimatu kolektīvā.
Kā autore minēja iepriekšējā nodaļā, vairākums projektu veiksmīgi noslēdzās, bet projekts „Fika” ir kļuvis par labu tradīciju, ko pārmantoja arī citas SEB AB Rīgas filiāles nodaļas.
Autore uzmanīgi attiecās pret SEB bankas korporatīvu stilu, kaut arī uzskata, ka tas būtu jāmaina, jo prezentāciju šabloni un HTML versijas darba instrukcijas izskatās, pēc autores uzskatiem, ļoti primitīvi un nepievilcīgi.
Autorei ļoti palīdzēja studiju laikā iegūta informācija par iespēju veidot prezentācijas Prezi.com, izrādās, ka flash prezentācijas sajūsmina ne tikai autori, bet arī skatītājus.
Iegūtas zināšanas par pasākumu rīkošanu arī palīdzēja autorei rīkot aprakstītus pasākumus.
Kopumā, vairākas iegūtas zināšanas mācību procesā palīdzēja autorei īstenot praksē uzdotus projektus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register