Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:644527
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kas ir preses konference?    4
2.  Kāpēc rīkot preses konferenci?    5
2.1.  Preses konferences plusi    6
2.2.  Preses konferences mīnusi    6
3.  Kā sagatavoties preses konferencei?    6
3.1.  Cilvēku izvēle un sagatavošana    7
3.2.  Vietas izvēle    8
3.3.  Laika aspekts    8
3.4.  Mediju informēšana    9
3.5.  Citi plānošanas darbi    10
4.  Preses konferences norise    11
4.1.  Pirms preses konferences    11
4.2.  Materiāli presei    11
4.3.  Daži padomi    12
5.  Pēc preses konferences    12
  Nobeigums    13
  Izmantotā literatūra    14
Extract

Preses konference “ikdienišķajam” cilvēkam parasti asociējas ar kādas oficiālas amatpersonas – Valsts prezidenta, Ministru prezidenta – uzrunu masu medijiem vai ar žurnālistu pūļiem ap populāru mūziķi vai kinozvaigzni, kura ieradusies Latvijā un sniedz intervijas. Pilnīgi pieļauju, ka preses konference cilvēkiem nesaistās ne ar pozitīvām, ne negatīvām norisēm, tāpat tā automātiski netiek saistīta ar organizācijas sabiedriskajām attiecībām vai personības tēla spodrināšanu.
Tomēr ir pilnīgi skaidrs, ka preses konference ir nozīmīgs sabiedrisko attiecību ierocis. Visādā ziņā – ja konference tiek rīkota, tad tai ir jābūt nevainojamai, lai nepanāktu pretēju efektu vēlamajam. Preses konferences var būt gan ar mērķi sniegt papildus informāciju, kas žurnālistus interesē, gan ar mērķi piesaistīt uzmanību procesiem, kas varbūt nešķiet tik saistoši. Jebkurā gadījumā neveiksmīgi noorganizēta preses konference var būt “stop” zīme turpmākām sabiedrisko attiecību aktivitātēm.
Tāpēc šī referāta mērķis ir noskaidrot, kas ir jāievēro, lai preses konference būtu veiksmīga, lai žurnālists būtu ieguvis to, ko vēlējies (vai vismaz viņam tā šķitis) un aizietu apmierināts un lai viņš par šo organizāciju interesētos arī turpmāk.
Referātā apskatīta gan preses konferences kā sabiedrisko attiecību līdzekļa efektivitāte un lietderīgums, galvenie priekšnosacījumi, lai izvēlētos to rīkot, kā arī sniegti praktiski padomi konferences organizēšanā – plānošanā, sagatavošanā un realizēšanā. Jāatzīst gan, ka literatūras avotu pieejamības dēļ lielākā daļa padomu sniegti no ASV pieredzes, kas ne vienmēr atbilst Latvijas apstākļiem. Taču daudzviet es pats sniedzu savu skatījumu par attiecīgajiem punktiem, vadoties no personīgās pieredzes, rīkojot un apmeklējot preses konferences.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register