Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:673506
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Extract

Preču zīme, tirdzniecības marka – tās ir sākotnējās nozīmes vārdam brand un tā latviskojumam – “zīmols” - tēls, kas saistīts ar prečzīmi, firmas zīmi, logo u.tml. vārdu, vārdkopu, grafisku veidojumu, simbolu vai citu zīmi un kāds indivīdam un sabiedrībai veidojas (tiek veidots) par kādu vienumu - personu, firmu, preci vai pakalpojumu. 1
Pamatnostādnes „Par Latvijas valsts zīmolēšanas stratēģijas izstrādi 2006.-2010.gadam” ir vidēja termiņa Latvijas valsts tēla politikas plānošanas dokuments. Latvijas valsts zīmolēšanas stratēģijas uzdevums ir kliedēt negatīvu priekšstatu par Latviju starptautiskajā vidē un tā vietā veidot un efektīvi pozicionēt pārdomātu un pozitīvu valsts zīmolu, kas atspoguļo patieso situāciju valstī.
Pamatnostādņu galvenais mērķis ir noteikt stratēģiskos rīcības virzienus valsts zīmolēšanas stratēģijas izveidei, tādējādi radot pamatu koordinētam visu ieinteresēto pušu darbam Latvijas starptautiskās atpazīstamības veicināšanā un valsts starptautiskās konkurētspējas palielināšanā. Tas kopumā veicinās Latvijas tautsaimniecības attīstību un iedzīvotāju sociālekonomisko labklājību.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register