Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:690711
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.01.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Sabiedriskās attiecības uzņēmējdarbībā    4
  Labdarības pasākumu organizēšana sabiedriskajās attiecībās    7
  Sabiedriskās attiecības konkurences vidē    8
Extract

Sabiedriskajām attiecībām ikvienā uzņēmumā, kas atkarīgs no peļņas, ir jābūt efektīvām salīdzinājumā ar to izmaksām. Sabiedriskajām attiecībām jābūt daļai no uzņēmuma stratēģijas veiksmīga stāvokļa iegūšanai u noturēšanai tirgū. Kafejnīcas „Miestiņš” īpašniece atdzīst, ka uzņēmumu noturēt tirgū nav viegls darbs, vajadzīgs ir liels gribasspēks un daudz darba, lai viss ritētu veiksmīgi. Līdz ar to sabiedrisko attiecību speciālistu darbam šajā jomā ir jābūt īpaši profesionālām un konkurētspējīgam. Šajā uzņēmumā sabiedrisko attiecību speciālists ir pati īpašniece un viņa dara visu lai šīs attiecības būtu nevainojamas.
Sabiedrisko attiecību efektivitāte jāsalīdzina ar uzņēmuma izvirzītajiem mērķiem un uzdevumiem. Sabiedrisko attiecību efektivitāti uzņēmuma iekšienē mēra kā darbinieku „lojalitāti uzņēmumam”. Tāpēc sabiedrisko attiecību speciālistam uzņēmumā ir jāapzinās patstāvīgo izmaiņu un stresa, ekonomiskās situācijas valstī un konkurences būtība un ietekme uz sabiedrisko attiecību veidošanas stratēģijām un metodēm. Kafejnīcas īpašniece seko līdzi visām izmaiņām valsti, jo tās arī ietekmē uzņēmuma darbību. Ja valsts palielina minimālo mēneša algu, tad arī kafejnīcas īpašniece palielina savu darbinieku algas. Lai sabiedrisko attiecību speciālista darbs uzņēmumā tiktu vērtēts kā efektīvs, ir jāpaveic kaut kas vairāk kā tikai jāveido un jāsaglabā attiecības ar darbiniekiem un citām iesaistītajām personām. Īpašniece savu tēlu uzņēmumā saglabā pozitīvi un labi-tādēļ viņas darbs uzņēmumā tiek vērtēts ļoti augstu un efektīvi. Sabiedriskajām attiecībām ir jāpalīdz uzņēmumam veidot vidi, kuras rezultātā uzņēmuma īpašnieks var būt apmierināts ar peļņu. Šajā gadījumā ir mazliet vieglāk kafejnīcas „Miestiņš” īpašniecei, jo viņa pati veido šīs sabiedriskās attiecības. Tāpēc uzņēmumā sabiedriskajām attiecībām ir jāpalīdz mārketinga funkcijai pievilināt jaunus patērētājus vai klientus un saglabāt esošo patērētāju apmierinātību ar produktiem vai pakalpojumiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register