Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:702196
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Extract

Komunikācija ar uzņēmuma mērķgrupām ir svarīgākā panākumu atslēga, protams, iemesls tam ir skaidrs, veiksmīga komunikācija palīdz sasniegt mērķus. D. Herbsts sabiedrisko attiecību mērķgrupas definē kā: „Personas un grupas, kurām ir liela nozīme uzņēmuma mērķu sasniegšanā.”1 Taču saskaņā ar ASV teorētiķiem mērķauditorija ir “segmentācijas rezultātā identificēta patērētāju grupa, kura ir vispiemērotākā izvērtējot virkni kritērijus – apjomu, attīstības iespējas, ienesīgumu, konkurenci, un atbilst organizācijas mērķiem un resursiem”, pēc manām domām, vadoties tikai no vairāku teorētiķu viedokļa ir iespējams izveidot perfekto defenīciju mērķgrupai, iekļaujt sevī visus svarīgos instrumentus. Visas šīs definīcijas ir par to, ka mērķauditorija ir personu loks vai grupa, kurām, ir līdzīgas intereses un vajadzības, finansiālais stāvoklis vai ienesīgums, un, vissvarīgākais, ka šis personu loks ir izrādījis jebkādu interesi par konkrētu produktu vai pakalpojumu. Tātad šis personu loks ir tas, ar kuru var veidoties visefektīvākā mijiedarbība. Sīkāk sadalot, šeit ietilpst tādas grupas kā: uzņēmuma darbinieki un vadība, klienti, akcionāri, darījuma partneri, žurnālisti, iedzīvotāji un citi.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register