Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:777987
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Kampaņas mērķi
Mainīt stereotipu, ka pirms auto vadīšanas var nedaudz iedzert
Uzsvērt līdzcilvēku atbildību
Popularizēt drošu braukšanu
Informēt un izglītot cilvēkus
Emocionāli ietekmēt
Mainīt sabiedrības uztveri
Mērķa auditorija
Stereotipi, problēmas, ko risina
Stereotips, ka viena alkohola glāze (maza deva) nevar ietekmēt auto vadīšanas spējas
Līdzcilvēku ietekme, kas bieži pierunā šoferi uz vienu mēriņu (Teiciens: “Paņem ceļakāju!”)
Bieži vien sabiedriski pasākumi – balles - ir kā attaisnojums alkohola lietošanai un braukšanai dzērumā
Vēstījumi, ziņojumi, tēli
Ne vienmēr apspēlētā situācija risinās, kādā noteiktā vidē vai kādā noteiktā vecuma grupā. Dažāda vecuma, sociālo slāņu cilvēki
Mēģinājums identificēt plašu auditoriju ar šādas situācijas iespējamību
Arī neliels alkohola daudzums pirms sēšanās pie stūres var izraisīt letālas sekas
Vadmotīvs – “Beigta balle”.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register