Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:822304
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.05.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Extract

Sabiedriskajās attiecībās vienmēr ir runāts par organizācijas un tās publikas abpusēju līdzvērtīgu komunikāciju. Īpašu uzsvaru uz to licis Grunigs un Hants (Grunig & Hunt) vienā no saviem izstrādātajiem sabiedrisko attiecību modeļiem – divu ceļu simetriskajā modelī, kurš paredz, ka organizācija nodrošina informācijas apmaiņu uz abām pusēm un ka organizācija ne vien cenšas sabiedrību pārliecināt par kaut ko, bet arī, vadoties no publikas vēlmēm, pilnveido sevi (Grunig 1992). Tomēr pat simetriskajā modelī viens no organizācijas mērķiem paliek sava tēla veidošana un savas informācijas izplatīšana. Taču, lai šis process būtu veiksmīgs, arī organizācijai ir jāievēro dažādi nosacījumi. Viens no tiem ir ētika.
Ar ētiku cieši saistās vairāki sabiedrisko attiecību normatīvie pamati, starp kuriem minami gan rakstītie ētikas kodeksi, profesiju apraksti un cilvēku priekšstati, gan sabiedrībā pastāvošie sociālie mehānismi, kas palīdz cilvēkam pieņemt lēmumus un vispār dzīvot sabiedrībā. Viens no šādiem pamata sociālajiem mehānismiem ir sociālā uzticība (angļu val. social trust), no kura savukārt jaunākajos laikos saistībā ar masu medijiem parādījies jēdziens publiskā uzticība (angļu val. public trust).…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1127734
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register