Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:865516
 
Evaluation:
Published: 10.09.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  SABIEDRISKO ATTIECĪBU UN MĀRKETINGA ATTĪSTĪBA PĒDĒJO PIECU GADU LAIKĀ    4
1.1.  Sabiedriskās attiecības    4
1.1.1.  Sabiedriskās attiecības un ētika    5
1.1.2.  Sabiedriskās attiecības un sociālie mediji    6
1.2.  Mārketings    9
1.2.1.  Mārketings un sociālie mediji    9
1.2.2.  Mobilais mārketings    10
  NOBEIGUMS    12
  IZMANTOTIE INFORMĀCIJAS AVOTI    13
Extract

NOBEIGUMS
Intervijā kurā pārdomās par Latvijas sabiedrisko attiecību nozari dalījās R.Linings (Starptautiskās sabiedrisko attiecību asociācijas (International Public Relations Association) prezidents, sabiedrisko attiecību eksperts) atzina, ka Latvijas PR tirgus atveseļojas, tomēr nākas saskarties ar vairākām problēmām, piemēram, vēl joprojām jāpierāda sabiedrisko attiecību nozīmīgums, tāpat jāsaskaras ar pieaugošajiem konkurentiem citās komunikācijas disciplīnās, kā arī jārēķinās ar finanšu trūkumu. Tas pats attiecas arī uz mārketinga jomu, jo reklāmas cenas ir augstas, līdz ar to jāmeklē alternatīvie varianti, kas šobrīd viennozīmīgi ir interneta un mobilā vide.
Kopumā apskatot šo abu nozaru tendences un attīstību var secināt, ka tradicionālo mediju loma šo nozaru komunikācijas nodrošināšanā mainās. Tā kā sabiedriskās attiecības un mārketings vistiešāk saistās ar komunikācijas nodrošināšanu ar sabiedrību – esošajiem un potenciālajiem klientiem, atbalstītājiem – šo nozaru pārstāvjiem jārada visefektīvākie veidi kā to nodrošināt. Tehnoloģijas un īpaši internets, sociālā vide ir vieta kur sabiedriskās attiecības un mārketings var veidot tiešu, ērtu un ātru komunikāciju, kas šim nozarēm ir ārkārtīgi svarīgi. Tikpat svarīgi šobrīd ir redzēt tieši atdevi jeb rezultātu, kāds ir sasniegts ar veidotajām kampaņām. Internets sniedz iespēju redzēt pretreakciju, nepastāv tikai vienpusēja komunikācija. Sociālie mediji ne tikai uzņēmumiem, organizācijām ļauj sevi publiskot, bet arī, analizējot sabiedrības izteiktos komentārus, reakciju, izskatīt savus mīnusus un panākumus, lai vēlāk veidotu vēl veiksmīgāku komunikāciju.
Sabiedriskās attiecības un mārketings ir jomas, kas pakļaujas apkārtējo procesu ietekmei, lai pēc tam paši varētu ietekmēt. Šobrīd šīs nozares ir cieši saistītas ar tehnoloģiju, tīklu un mobilitātes sasniegumiem. Tās attīstās un mēģina pielāgot visu jauno, lai radītu panākumus. Turpmākos gadus noteikti tas būs līdzīgi, t.i., sabiedrisko attiecību un mārketinga nozares attīstība būs atkarīga no tehnoloģijām.
Kā jau saka – izdzīvo stiprākais – šajā gadījumā pielāgoties spējīgākais, pamanītākais jeb spilgtākais. Tikai pielāgojoties sabiedrībā notiekošajiem procesiem var panākt un sasniegt sev vēlamo efektu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register