Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:889039
 
Evaluation:
Published: 06.10.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Extract

Transkodēšana6
No vienas puses, datorizētie mediji joprojām attēlo uz ekrāna savu strukturālo organizāciju tā, lai cilvēki – tās lietotāji, varētu uztvert tās jēgu: attēli parāda atpazīstamus objektus, teksta faili sastāv no gramatiskiem teikumiem u.t.t. No otras puses, to struktūra tagad seko vispāratzītām datorinformācijas konvencijām. Piemēram, dažādas datu struktūras – saraksti, ieraksti un sakārtojums, jau minētā konstanto lielumu nomaiņa ar mainīgajiem, algoritmu un informācijas struktūru nodalīšana un modularitāte.

Kas nav jaunie mediji7
Aplūkojot jaunos medijus ilgākā vēsturiskā perspektīvā, mēs redzam, ka daudzi no iepriekš minētajiem principiem nav unikāli jauno mediju gadījumā, tos var atrast arī vecajās mediju tehnoloģijās.
Termini kā samplēšana jau tika lietoti kino pirmsākumos, kad katrs kadrs iekš visas filmas bija kā sampls un filma kā samplu kopums.
Attiecībā uz medijiem, kas strādā uz interaktivitātes bāzes, interaktivitātes jēdziens ir šķietami lieks. Modernais cilvēka-datora interfeiss jau savā būtībā ir interaktīvs. Datorreprezentācijā objekts automātiski kļūst interaktīvs, tāpēc datormedijus saukt par interaktīviem - vienkārši nozīmē pateikt par datoriem elementāru faktu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register