Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:930122
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.04.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 11 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Ievads    5
1.  Teorētiskā daļa    6
1.1.  Skolēnu pašpārvaldes būtība    6
1.2.  Skolēnu padome – brīvprātīgs darbs sabiedrības labā    8
1.3.  „Dzīvesprasmju” nozīme un attīstība, darbojoties Skolēnu padomē    9
1.4.  Nītaures vidusskolas Skolēnu padomes raksturojums    12
1.5.  Nītaures vidusskolas Skolēnu padomes darbības mērķi un galvenie uzdevumi    14
1.6.  Nītaures vidusskolas Skolēnu padomes tiesības un pienākumi    15
2.  Pētnieciskā daļa    16
2.1.  Valsts Izglītības satura centra pārvaldes vecākās referentes Evijas Pelšas atbildes uz autora jautājumiem    17
2.2.  Sociālo zinātņu profesionāļu viedoklis    19
2.2.1.  Latvijas Universitātes Izglītības zinātņu nodaļas pētnieces Inetas Daikteres profesionālais viedoklis    19
2.2.2.  Latvijas Lauksaimniecības universitātes Sociālo zinātņu fakultātes asociētā profesora Jāņa Ķuša profesionālais viedoklis    20
2.2.3.  Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības augstskolas asociētā profesora Valda Krastiņa profesionālais viedoklis    20
2.2.4.  Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātes socioloģijas nodaļas profesores Brigitas Zepas profesionālais viedoklis    21
2.2.5.  Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu docentes Baibas Belas - Krūmiņas profesionālais viedoklis    22
2.2.6.  Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības augstskolas asociētās profesores Irinas Direktorenko profesionālais viedoklis    22
2.3.  Nītaures vidusskolā veiktās aptaujas rezultāti    23
2.4.  Internetā veiktās aptaujas rezultāti    26
2.5.  Intervija ar Nītaures vidusskolas direktoru Māri Ķēniņu    31
2.6.  Skolēnu padomes SVID analīze    32
2.6.1.  Skolēnu padomes stiprās puses    32
2.6.2.  Skolēnu padomes vājās puses    33
2.6.3.  Skolēnu padomes iespējas    34
2.6.4.  Skolēnu padomes draudi    35
2.7.  Nītaures vidusskolas Skolēnu padomes organizēto aktivitāšu raksturojums    36
2.8.  Skolas un skolēnu ieguvums no Skolēnu padomes organizētajām aktivitātēm    38
2.9.  Rekomendācijas Skolēnu padomes veiksmīgai darbībai nākotnē    40
  Secinājumi    43
  Izmantotās literatūras un uzziņu avoti    44
  Pielikumi    45
Extract

Secinājumi
1. Skolēnu padomes vajadzību skolā netieši nosaka Latvijas Republikas Izglītības likuma 30.panta 3. daļa un 31.pants, Nītaures vidusskolā Skolēnu padomes darbību nosaka Nītaures vidusskolas nolikums un Skolēnu padomes reglaments.
2. Skolēnu padome Nītaures vidusskolā ir demokrātiska skolēnu kolektīva pašregulācijas un pašizteiksmes forma, kas savas kompetences ietvaros organizē un vada skolēnu sabiedrisko dzīvi skolā.
3. Pētnieciskajā daļā apkopoto sociālo zinātņu profesionāļu viedokļi pauž pozitīvu vērtējumu par Skolēnu pašpārvalžu esamību skolās un apstiprina, ka darbs Skolēnu padomē ir pirmā brīvprātīgā darba pieredze.
4. Pozitīva Nītaures vidusskolas Skolēnu padomes būtības un darbības iezīme ir iespēja skolēniem līdzdarboties dažādos procesos skolā, attīstīt dažādas dzīves prasmes, kā prasme vērtēt, iejusties cita cilvēka situācijā, komunicēt, prasme veidot attiecības, sadarboties, lēmumu un problēmu risināšanas prasme, radošās un kritiskās domāšanas prasmes, iespēja gūt pieredzi dzīvei, piedalīties pasākumu organizēšanā, uzņemties atbildību.
5. Nītaures vidusskolas skolēni simtprocentīgi atzinuši, ka Skolēnu padome ir organizācija, kurā aktīvi jaunieši var realizēt savas idejas un iesaistīt tajās citus skolasbiedrus.
6. 92 % Nītaures vidusskolas skolēni un 57 % Skolēnu padomes tagadējie un bijušie locekļi piekrīt apgalvojumam, kurš sakrīt ar zinātniski pētnieciskā darba hipotēzi: „Nītaures vidusskolas Skolēnu padomei ir būtiska loma skolēnu zināšanu, aktivitāšu un prasmju pilnveidošanā.”
7. Nītaures vidusskolas Skolēnu padomes stiprās puses ir daudzpusīgās un oriģinālās aktivitātes, veiksmīga sadarbība ar skolas administrāciju un sponsoriem.
8. Nītaures vidusskolas Skolēnu padomes pastāvēšanas 14 gados ir izaugusi aktīvu jauniešu paaudze, kuri iegūto pieredzi un prasmes izmanto tālākajā izglītības un profesionālajā karjerā.
9. 14 gadu darbības laikā, Skolēnu padome ir attīstījusies par institūciju skolā, kura organizē aktivitātes izglītības, kultūras, sporta, veselības, karjeras un preses jomās, un kopš 2009. gada, uzņemoties Amatas novada Skolēnu pašpārvalžu darba koordinatora pienākumu veikšanu, organizē starpnovadu aktivitātes.
10. Pētniecības darba rezultātā autors apkopojis konkrētas rekomendācijas Nītaures vidusskolas Skolēnu padomes veiksmīgai darbībai nākotnē.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register