Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:945691
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Neviens jautājums sabiedrisko attiecību praksē nav tik nozīmīgs kā jautājums par programmas novērtēšanu. Tas ir procesa pēdējais posms. Tomēr ne visi sabiedrisko attiecību darbinieki «uztver» šo tematu, jo sistemātiska programmas efektivitātes mērīšana sabiedriskajiem darbi­niekiem šķiet nenozīmīgāka par parastu programmas novērtēšanu.
Aizvien biežāk no sabiedrisko attiecību darbiniekiem tiek pieprasīti dokumentāli apstiprināti izmērojami rezultāti un pārskati par ieņēmu­miem, kas būtu samērojami ar programmas izmaksām. Sabiedrisko attiecību nodaļa, tāpat kā visas līnijas un štāba nodaļas, tiek novērtēta pēc tās ieguldījuma organizācijas misijas pildīšanā un tās mērķu sasnieg­šanā. Visu organizāciju vadītāji pieprasa pierādījumus tam, ka programma ir iedarbojusies, it īpaši tad, kad notiek budžetu pārskatīšana, pārrunas par jaunu budžeta līdzekļu piešķiršanu vai organizācijas štatu samazināšana, lai padarītu tās konkurentspējīgākas.
Augstākā līmeņa vadības «orientēšanās uz rezultātiem» lielā mērā iz­skaidrojama ar aizvien augošo tendenci programmas progresa izsekošanai izmantot datorus, kā arī pētījumus, ar kuru palīdzību tiek noteikti pro­grammas iedarbības rādītāji skaitliskā izteiksmē. Daudzi vadītāji ar aizdomām uztver apgalvojumus, kas nav pamatoti ar skaitļiem. Aizvien retāk sabiedrisko attiecību darbiniekiem izdodas «tikt cauri» ar apgalvojumu, ka programmas iedarbība ir faktors, kuru nav iespējams izmērīt, vai paziņojot, ka «tas ir netverams rādītājs».
Nav šaubu, ka zināšanas, iznākumus, dispozīcijas pārmaiņas un iztu­rēšanos ir iespējams izmērīt, tādējādi apgalvojumiem, ka jūs nezināt, vai rīcības un komunikācijas stratēģiju īstenošana veicina programmas uzde­vumu sasniegšanu, nav nekāda attaisnojuma.
Vienlaikus ar augošu interesi par rezultātu novērtēšanu strauji palielinās šim tematam veltītās literatūras klāsts. Tā, piemēram, apgāds Sage Pub-lications ir kļuvis par vadošo rezultātu novērtēšanas pētījumiem veltīto grāmatu un žurnālu izdevēju. Šiem jautājumiem pilnībā veltīti veseli žurnāla Public Relations Revieu) numuri.5…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1174956
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register