Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:973580
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.07.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

Krīzes situācijā liela nozīme ir medijiem. Lai izveidotos veiksmīga sadarbība ar medijiem, attiecības ir jāveido laikus nevis tad, kad krīze organizāciju jau ir skārusi un mediji izrāda par to pastiprinātu interesi.
Mediju biznesā galvenais ir piesaistīt lasītāja interesi izdevumam. Jo vairāk lasītāju būs konkrētajam izdevumam, jo vairāk būs reklāmdevēju un līdz ar to arī vairāk naudas. Viens no veidiem kā piesaistīt lasītāja interesi ir publicēt satraucošu, dažkārt pat skandalozu informāciju, otrs veids – algot profesionālus un talantīgus žurnālistus, kuri māk rakstīt tā, lai ieinteresētu lasītāju. Svarīgi, lai lasītājs pārvarētu „Nu un?” barjeru, lai viņam rastos interese lasīt tālāk par pirmajiem diviem teikumiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register