Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:107556
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.05.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Televīzijas pirmsākumi un loma sabiedrībā    4
2.  Auditorija un programma    5
3.  Latvijas Neatkarīgā Televīzija    6
3.1.  LNT un TV3 brīvdienu programma - 31.oktobris    6
3.2.  Secinājumi    8
4.  TV3    9
4.1.  TV3 un LNT brīvdienu programma – 1.novembris    9
4.2.  Secinājumi    10
  Kopsecinājumi    11
  Literatūras saraksts    12
Extract

Lai sabiedrība būtu ieinteresēta televīzijas raidījumu skatīšanās procesā, televīzijas kompānijām jāpiedāvā daudzveidīga un interesanta programma. Parasti televīzijas, lai piesaistītu auditoriju, programmas veido, pamatojoties uz sabiedrības dienaskārtību. Darba dienās, piemēram, svarīgākās ziņas un raidījumi tiek rādīti vakaros, jo tad vairums cilvēku pārrodas mājās no darba un tamlīdzīgi.
Man, savukārt, šķita interesanti papētīt, ko televīzijas piedāvā brīvdienās – kādas ir to programmas nedēļas nogalē, respektīvi, sestdienā un svētdienā. Izvēlējos pētīt TV3 un LNT brīvdienu programmas, jo šīs abas ir komerctelevīzijas, kas savā starpā konkurē. Lai uzdevums būtu interesantāks, izvēlējos analizēt abu televīziju programmu piedāvāto saturu 31. oktobrī un 1. novembrī. Kā zināms, parasti televīziju kompānijas veido īpašas programmas tad, kad ir kādi svētki, piemēram, Valentīndienā tiek rādītas vairāk romantiska satura filmas, Ziemassvētku laikam tuvojoties programma tiek pakļauta svētku tematikai un tamlīdzīgi. Ņemot vērā, ka 31. novembris ir atpazīstams kā Visu Svēto diena jeb Helovīns, tad šķita, ka arī šoreiz televīziju kompānijas būs parūpējušās par baismīgu un spocīgu programmu tematiku. Vēl kas – ierasts, ka brīvdienās televīziju programmas parasti vairāk tiek veidotas konkrētai auditorijai – brīvdienās bērniem nav jāapmeklē skola vai bērnu dārzs, tādēļ ierasts, ka šajās dienās televīzijas mazliet vairāk koncentrējas uz bērnu auditoriju, vairāk raida multiplikācijas filmas, kā arī ģimenes filmas un raidījumus, jo brīvdienās ģimenes vairāk cenšas pavadīt laiku kopā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register