Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:122565
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.03.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Extract

Zināms, ka mediju pamatfunkcija ir godīgi un daudzpusīgi informēt par notiekošo, kurā auditorija pati vienmēr nespēj būt aculieciniece. Tomēr jāpiekrīt autorei, ka jāņem vērā arī redaktora izvēle (publicēt/raidīt vai nepublicēt/neraidīt), kā arī žurnālista izvēle rakstīt vai nerakstīt. Tātad atkal nonākam pie tā, ka daudz atkarīgs no personībām, kas darbojas medijos.
Sabiedrisko attiecību komunikācija būs ētiska un morāles normām atbilstoša tad, kad tajā strādās cilvēki ar augstām morāles un vērtību normām, ar izpratni par labo un pareizo. Cilvēks var izlasīt daudz grāmatu par ētiku, par noteikumiem, ko vajadzētu ievērot, bet, ja viņš pats nedomās, neanalizēs, nevēlēsies to īstenot dzīvē, nekas nemainīsies. Jā, ētikas grāmatas atgādina un veido kādu rīcības variantu, taču nevis gatavā veidā, bet pašam domājot un meklējot izvēli situācijā un dzīvē vispār. Nav divu vienādu situāciju, katrai no tām ir savas nianses, ko zinošam speciālistam jāprot saskatīt. Tas panākams tikai ar pieredzi un lielu vēlmi ko mainīt.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1347139
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register