Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:173750
 
Evaluation:
Published: 28.05.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Used
Extract

Nereti politiķi taisni vēlēšanu laikā uzsāk savas reklāmas, tad nu žurnālisti ir lielākie draugi un politiķi ir gatavi darīt jebko, lai tikai viņi tiktu parādīti no labākās puses, bet žurnālisti jau nav akli, tāpat kā sabiedrība, žurnālistiem patiks izrakst kādus vecākus faktus, vecākas ziņas, lai tikai panāktu savu , panāktu taisnību un reālo skatījumu. Turpretim žurnālistiem ir grūti noķert to uzticību, kas pēdējos gados arī sāk kristies. Piemēram , starp britiem, tikai 25% var teikt, ka viņi uzticas žurnālistiem ( salīdzinot ar 50% Eiropas Savienībā) Tātad var teikt, ka mēs mīlam lasīt skandālus, tomēr mēs tiem neticam. (1.304.lpp.) Uzticība zudusi arī tāpēc, ka 'dzeltenā prese' ,kurai patīk aizskar cilvēku sabiedrisko dzīvi, galvenokārt, protams slavenību privāto dzīvi , politiķu darbība, ir ieņēmusi medijos tik plašu lauciņu, ka daļai sabiedrības tas jau sāk likties pārlieku nenopietni. Tādējādi protams tiek apšaubīts žurnālistu profesionālisms , spēja darīt savu darbu kvalitatīvi. Kvalitatīvs darbs ir tāds, kuram sabiedrība var uzticēties. Žurnālists parādot savu personību var izpelnīties sabiedrības atbalstu un tādējādi arī uzticību rakstītajam vai vispār darbam.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register