Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:515617
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.06.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Šajā semestrī kursā „Latvijas mediju vide” mums visiem bija lieliska iespēja apmeklēt dažādas vietas, kuras ir saistītas ar mūsu profilu. Mēs apmeklējām gan televīziju, gan ziņu aģentūru, gan izdevniecību, arī radiostacijas pārstāvji nāca pie mums ciemos. Savā rakstā es sīki aprakstīšu, kā mums gāja „ekskursijās” un par iegūtiem atziņām no tiem. Diemžēl es nebiju ciemos izdevniecībā „Diena” un „Delfi”, tāpēc nevarēšu uzrakstīt par to.
Kā pirmā „ekskursija” mums bija televīzijas apmeklēšana. Mēs apmeklējām Latvijas Neatkarīgo televīziju ( LNT). LNT ir viens no populārākiem komērckanāliem Latvijā. Kā liecina Brand Capital zīmolu izpētes metodoloģijas veiktais pētījums 2007. gadā LNT ieņem pirmo vietu Latvijā mīlētāko zīmolu topā televīzijas kategorijā, un sesto vietu visu nozaru zīmolu topā. Analizējot televīzijas nozares zīmolu reitingus, komunikāciju aģentūras DDB izpilddirektors Andris Rubīns atzīst, ka LNT un TV3 ir vienlīdz aktīvi strādājušas pie jauniem produktiem un skatāmām lietām, kas vismaz reizi nedēļā liek ģimenei satikties pie televizoru ekrāniem, lai kopā skatītos savu iecienīto raidījumu.1

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register