Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:964796
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.02.2014.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    2
  IEVADS    3
  TEORĒTISKĀ DAĻA    4
  FOTOŽURNĀLISTIKA    4
  Fotožurnālisma trīs galvenie pamatprincipi    4
  PSEIDO-NOTIKUMS UN PROPAGANDA    5
  SOCIĀLĀ VIDE, PROGNOZĒŠANA, KONTROLE    5
  SABIEDRISKĀS DOMAS VEIDOŠANA    6
  MEDIJU PSIHOLOĢISKĀ IETEKME UZ MASU KULTŪRU    6
  RĀMĒJUMS (FRAMING)    7
  LEĢIONĀRU PIEMIŅAS DIENA – 16. MARTS    7
  METODOLOĢIJA    9
  REZULTĀTI    10
  SECINĀJUMI    12
  LITERATŪRAS SARAKSTS    14
  PIELIKUMS    15
Extract

Secinājumi
Tā kā fotogrāfiju nevar uzskatīt par objektīvu notikuma atspoguļojumu, jo daudzi faktori, kas ietekmē attēla iznākumu un ticamību ir atkarīgi no paša fotogrāfa un laikraksta papildinformācijas, tad varētu teikt, ka arī šis pētījums ir subjektīvi mans – no auditorijas skatu punkta viedoklis, un jāņem vērā arī iepriekš jau radušies un pastāvošie priekšstati par katra laikraksta aptuveno darbības virzienu, mērķiem un motīviem.
Tas, ka teorētiskajā daļā tika apskatīts arī propagandas un pseido-notikuma jēdziens nav nejaušība, uzsākot pētījumu likās nozīmīgi noskaidrot vai Latvijas mediji nodarbojas ar pseido-notikumu kultivēšanu un propagandu, kam ir cieša saistība ar sabiedriskās domas veidošanos un mediju darbību vispār. Subjektīvi vērtējot varētu teikt, ka mediji nodarbojas ar netiešu propagandu, kura saistīta ar politiskajiem procesiem valstī, taču lai apskatītu šo tematu sīkāk par to, kas vada Latvijas medijus – sabiedrība vai politiskie spēki, vai otrādi – mediji vada abas puses, būtu jāveic vēl viens, daudz apjomīgāks pētījums, varbūt nākošajā dzīvē.
Balstoties uz teoriju par mediju psiholoģisko ietekmi uz masu kultūru un pašu mediju ietekmējošajiem spēkiem, piemēram, vājas partijas ar neskaidru ideoloģisko pamatu noved pie situācijas, ka mediji kļūst nevis par politikas mediatoru, bet tās radītāju. Šo apgalvojumu pēc attēlu analizēšanas varētu attiecināt uz visiem trim pētījumā iesaistītajiem medijiem. Balstoties uz Latvijas Nacionālo sastāvu (pēc 2012. gada datiem) latviešu skaits ir gandrīz divreiz lielāks , tas nozīmē, ka arī mediju skaits paredzēts latviešiem ir lielāks un tas, savukārt nozīmē, ka teorētiski nacionāli vai neitrāli noskaņotu cilvēku par 16. Marta leģionāru piemiņas dienas pasākumiem ir vairāk, tāpēc varētu teikt, ka mediju saturs seko auditorijas vēlmēm, kas ved uz komercializāciju, tiek ražoti laikraksti masām, neiedziļinoties to viedokļu grupu specifikā, bet paliekot lojāli pret visiem viedokļiem. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1337579
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register