Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:839357
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.01.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Valoda internetā – kultūras daļa, kas kodēta digitālā formā   
2.  Valodas transformēšanās un konotācija (blakusnozīme) reklāmas banneros   
3.  Valodas interfeiss - saskare, mijiedarbība ar reklāmas uztvērēju   
4.  Valoda kā identitāte   
Extract

Valodas lietojums interneta banneros.

Saturs:

1. Valoda internetā – kultūras daļa, kas kodēta digitālā formā
2. Valodas transformēšanās un konotācija (blakusnozīme) reklāmas banneros
3. Valodas interfeiss - saskare, mijiedarbība ar reklāmas uztvērēju
4. Valoda kā identitāte
5. Identitātes vājināšanās – valodas kā identitātes nozīmes maiņa

1. Valoda internetā – kultūras daļa, kas kodēta digitālā formā.
Esmu izvēlējusies pētīt internetā ievietotos reklāmas banneru tekstus un valodas lietojumu. Sašaurinot šo tēmu, esmu izvēlējusies par pamatu savai esejai tieši mobilo sakaru pakalpojumu sniedzēju reklāmas bannerus, jo tie uzskatāmi parāda valodas transformēšanos un tendences, kādas vērojamas arī citās pakalpojumu un produktu reklāmu jomās.
Valoda reklāmas banneros ir kultūras daļa, kas tiek izplatīta savdabīgā veidā caur kultūras objektiem – reklāmām. Savukārt, reklāma pati par sevi nav tikai kā digitāls darbs, kas pilda informācijas nesēja funkcijas, bet arī pretendē uz mākslas darba statusu, tāpēc valoda reklāmā ir kultūras daļa, kas kodēta digitālā formātā. Tā atspoguļo svarīgas sabiedrības attīstības tendences, kas parāda arī kultūras kā tādas attīstību. Šāda veida reklāmas valoda mēģina sevī apvienot gan tradicionālo kultūras formu, gan cilvēka - datora interfeisa konvenciju, jo reklāmas banneri, kas veidoti attiecīgajai mērķa auditorijai, ir savi komunikācijas likumi, kurus integrē reklāmās.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register