Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:114822
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.04.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Attīstības uzdevumi    4
1.  Radošo spēju attīstība    4
2.  Kognitīvā attīstība    5
3.  Bērna pašcieņas attīstība    6
4.  Dzimuma identifikācija jeb pielīdzināšanās    7
5.  Adaptācija ārpus ģimenes vidē    8
6.  Sagatavošanās skolas gaitu sākumam    9
7.  Nepieciešamība mācīt svētku svinēšanas iemaņas    10
  Kopsavilkums    11
  Izmantotā literatūra    12
Extract

Izvēlējos rakstīt referātu par psihosociālo attīstību no 4 līdz 6 gadiem. Par pētāmo objektu izvēlējos savu piecus gadus veco brālēnu Martin Samm. Manuprāt, viņš ir ļoti apdāvināts puisēns, kurš no saviem vecākiem saņem lielu pozitīvu enerģiju. Viņam ir raksturs, kas liecina par to, ka viņš nākotnē spēs paveikt lielas lietas. Viņš izbauda visu, ko piedāvā gan latviešu, gan arī igauņu kultūra, ko spēj dod viņa vecāki un apkārtējie. Viņš ir ļoti radoša personība un viņam ir paveicies, ka viņam ir tāda ģimene. Viņš visiem nozīmē ļoti daudz un ir kaut kas īpašs!
Pie šī attīstības uzdevuma mēs apskatīsim Mazā cilvēka radošo spēju attīstību, tas ir viņa spējas patstāvīgi risināt dažādus uzdevumus, bez iepriekšējas apmācības, kā to darīt. Manuprāt, šajā vecumposmā spilgtāk atklājas bērna talanti jeb spēju attīstības augstākā pakāpe, kas dod iespēju radoši oriģināli veikt nozīmīgu, sarežģītu darbu. Talantīgu personību parādīšanos nosaka vispirms tas, vai sabiedrība, šajā gadījumā vecāki, izjūt vajadzību pēc tām un vai tiek nodrošināti apstākļi spēju un talantu attīstībai. Tātad, lai veicinātu radošo spēju attīstību ir nepieciešams gan laiks, gan telpa, gan arī piemēroti darba apstākļi un neiztikt arī bez dažādiem materiāliem.
Mans pētāmais objekts – brālēns Martins – ļoti bieži zīmē, tas noteikti ir gēnos no vecākiem, kuri abi ir mākslinieki. Viņš jebkurā brīdī tiek klāt dažādiem materiāliem – gan papīram, gan krāsām, kas noteikti veicina viņa radošo spēju attīstību. Martina tētis teicis, ka mazajam puisēnam esot telpiskā domāšana, viņš lielākajā daļā savu darbu zīmējot telpiskas lietas.
Lai strādātu radoši, nepieciešams laiku realizēt telpā, kur talants ir vienatnē ar sevi, savām pārdomām, saviem darba rīkiem. Šādus apstākļus manam brālēnam ir nodrošinājuši viņa vecāki, kas rūpējas par sava dēlēna radošo spēju attīstību – viņš jebkurā mirklī var tikt telpā un viens, netraucēti bez citu pamācībām un palīdzības darīt to, kas viņam patīk.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register