Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:125364
 
Evaluation:
Published: 06.02.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Kas ir komunikācija    4
3.  Komunikācijas veidi un stili    6
4.  Intervijas    9
5.  Nobeigums    12
6.  Izmantotā literatūra    14
Extract

1. Nobeigums
Rakstot šo prakses darbu tika panākts šī darba mērķis – iepazīties un noskaidrot komunikācijas veidus un stilus, kā arī saprast, kāpēc reizēm, saruna veidojas ne tā kā Jūs vēlētos.
Nākas secināt, ka reizēm mēs sarunājoties neapzināti nevis pievēršam sev uzmanību, bet gan tieši otrādi sarunu biedru atgrūžam no sevis un mūsu sarunu biedrs sāk pat izvairīties no mums. Šādi iepazīt sevi, lai spētu veidot sarunu un komunikāciju ar otru cilvēku, būtu jāizprot katram, kurš vēlas savā darbā kontaktēties ar cilvēkiem. Jo no veiksmīgas komunikācijas ir atkarīgs mūsu darba apjoms un tā efektivitāte.
Nedrīkstētu arī novērtēt par zemu arī attiecības ar saviem ģimenes locekļiem, radiem, draugiem un paziņām. Katram no mums kaut nedaudz vajadzētu pārzināt labas komunikāciju prasmes un iespējam, ka daudzas ikdienas problēmsituācijas tiktu atrisinātas pašas no sevis, vai pat netiktu radītas.
Prakses ietvaros veicot interviju, būtiski, bija uzdot intervējamām personām jautājumu, uz kuru varētu atbildēt ar plašāku un izsmeļošāku atbildi, kā arī neizplūst liekvārdībā, lai sarunu biedrs nepārprastu un
neizvairītos no atbildes. Manuprāt intervija ir veiksmīgi izdevusies un uz sev vēlamajiem jautājumiem esmu saņēmusi izsmeļošas un skaidrojošas atbildes.
Pielietojot teorētiskās zināšanas, komunikācija starp cilvēkiem veidojas veiksmīgāk, un sarunas būtība kļūst efektīvāka, kas ir ļoti nozīmīgi mūsu izvēlētajā profesijā, kurā ir jāprot komunicēt, pievērst sarunbiedra uzmanību un iemantot uzticību. Līdz ar to būtu katram sevi cienošam juristam, kurš vēlas veiksmīgi darboties ir, jāprot veidot konstruktīva saruna un pasniegt sevi kā pārliecinātu un zinošu speciālisti, lai gūtu klienta uzmanību. Un tieši to arī māca labas komunikācijas prasmes – veiksmīgi izvēlēties sarunas stilu un veidu, kā arī ievērot neverbālās komunikācijas pamatprincipus – telpu, uzvedības kultūru, žestus un arī savu ārējo izskatu, veidot atbilstoši – lietišķi un korekti.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register