Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:136104
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.03.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Extract

Šodienas pedagogam tiek izvirzīta prasība organizēt mācības tādējādi, lai zināšanu apguvē mācību priekšmets, kļūtu par līdzekli audzēkņu domāšanas attīstībai, viņu jūtu sfēras izkopšanai, kā arī sociālo prasmju pilnveidošanai.
Katram pedagogam būtu jāapzinās savas iespējas, būtu jāpārlūko viņa pedagoģiskie līdzekļi, jāizvērtē viņa mācību priekšmeta apguvei lietderīgākās mācību metodes un paņēmieni, lai organizētu demokrātisku, humānu un darbīgu mācību vidi, kur pedagogs un audzēknis, kā arī audzēkņi savā starpā aktīvi sadarbojas jaunu zināšanu un prasmju apguves procesā.
Sadarbības pedagoģijas jēdziens nav jauns. Sadarbības pedagoģijas pamatatziņas ir atrodamas daudzu izcilu domātāju un pedagogu darbos.
Pedagogus allaž ir nodarbinājusi audzēkņu mācību aktivitātes problēma. Jau Aristotelis ir uzsvēris, ka labākais, kā iesaistīt un ieinteresēt audzēkņus, ir ļaut pašiem kaut ko izpētīt, atklāt, t.i., radīt darbīgu mācību vidi.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register