Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:193344
 
Evaluation:
Published: 15.09.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Extract

Agresīva izturēšanās ir iedzimta un pieder pie dzīves. Sākotnēji tā kalpoja aizsardzībai pret briesmām un pāridarījumiem, lai aizsargātu savas tiesības barā, un sevišķi, lai nodrošinātu iztiku. Ja agresijas aplūko plašākā izpratnē, tad katrs '' nē'', katra nepiekāpība ir agrsīva darbība, kas citam neļauj darīt to, ko tas labprāt gribētu. Mūsu sapratnē agresīva rīcība ir kliegšana, sišana, spļaušana, pagrūšana u.tml.
Arī mūsu bērnie agresīva rīcība kalpo galvenokārt, lai aizsargātos, pašapliecinātos, norobežotos no citiem un veidot savu personību.
Ja bērns agrā zīdaiņa vecumā jūtas apdraudēts, viņš brēc, spārdās un sitas uz visām pusēm. Mūsu vecāku, uzdevums ir atļat tik daudz agresivitātes, lai bērns varētu mūsu sabiedrībā noturēties. Tai pašā laikā viņam jāliek saprast, ka jāsavaldās, lai citiem nonodarītu pāri, viņus nedz apdraudētu, nedz arī iznīcinātu vai bojātu citu īpašumu. To iemācīties bērnam nenākas viegli. Lai to panāktu ir gatavs sist, kost, skrāpēt vai arī spļaut. No tā, kādu pieredzi, izpaužot savas iedzimtās agresijas, bērns saskarē ar savu apkārtni gūst, būs atkarīga arī viņa turpmākā uzvedība.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1245246
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register