Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:208175
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Prakses norises vieta: Jēkabpils vakara vidusskola
Prakses ilgums: 8 mācību nedēļas no 19.02.2007-14.04.2007
Prakses vadītājs un supervizors: psiholoģe Sarmīte Jaševa
Prakses mērķis:
1) Profesionālo iemaņu un prasmju veidošana personības psiho diagnostikā.
2) Iegūt iemaņas grupas treniņa organizēšanā un vadīšanā.
Uzdevumi:
1) Iegūt iemaņas personības un grupu diagnostikā supervizora vadībā
2) Apgūt matemātiskās apstrādes metodes, datus analizējot kvalitatīvi un kvantitatīvi.
3) Pilnveidot iemaņas psiholoģiskās dokumentācijas un atskaites noformēšanā. 4) Apgūt iemaņas grupu darba organizēšanā.
5) Iemācīties realizēt praksē treniņa programmu.
6) Pilnveidot profesionālās iemaņas izpētē un psiho diagnostikā.
7) Pilnveidot iemaņas datu apstrādē un analīzē, atskaites noformēšanā.
Prakses etapi
1) 07.03.2007Iepazīšanās spēle” Dialogs ar bumbiņu” Vizītkartes, ģerbonis.
2) 14.03.2007 Aktivitātes metodika ”Sapņu māja „
3) 21.03.2007” Skulptors un māls” “Iepazīt un saprast”
4) 28.03.2007„Ceļojums pa tāfeli” “Apģērb mani”- sociālo prasmju veicināšana.
5) 10.04.2007 Grupas konsultēšana-„zinošās rociņas”
6) 11.04.2007 „Manas vēlēšanās”, dialogs ar bumbiņas palīdzību, atgriezeniskā saikne.
Pētīšanas metodiku izvēle: Psiholoģiskais treniņš, psiho diagnostiskās metodikas, grupas konsultēšana.
Pētīšanas metožu izvēle:
iepazīšanās spēle” Dialogs ar bumbiņu”
Vizītkartes, ģerbonis- Aktivitātes metodika
”Sapņu māja „
” Skulptors un māls”
“Iepazīt un saprast”
„Ceļojums pa tāfeli”
“Apģērb mani”- sociālo prasmju veicināšana.
Grupas konsultēšana-„zinošās rociņas” „Manas vēlēšanās”
Teorētiskā daļa.
Treniņa globālais mērķis ir radīt apstākļus gan katra treniņa dalībnieka kā individuālas personības optimālai funkcionēšanai un konstruktīvu pārmaiņu sasniegšanai profesionālajā jomā, gan ar treniņa palīdzību radīt apstākļus dažādu sociālpsiholoģisko pārmaiņu īstenošanai grupā vai organizācijā. Tātad jebkurš treniņš darbojas divos līmeņos – gan ietekmējot katru atsevišķu indivīdu, gan grupu (organizāciju) kopumā.
Diagnostiskā – treniņa laikā gan trenerim, gan grupas dalībniekiem ir iespēja noteikt dažādus uzvedības un reaģēšanas modeļus, kā arī grupas dalībnieku personīgās īpašības, ieraudzīt viņu stiprās un vājās puses;
·pārveidojošā – treniņā tiek ielikti pamati dalībnieka darbam ar sevi, lai pilnveidotu vēlamās personības īpašības vai uzvedības veidus;
·koriģējošā - treniņa gaitā vairāk uzmanības tiek pievērsts mijiedarbības nepilnībām un tiek piedāvāti dažādi līdzekļi to pārveidošanai, kā arī sociāli iedarbīgu uzvedības modeļu arsenāla paplašināšanai.
Profilaktiskā – treniņā grupas dalībniekiem tiek dota iespēja sagatavoties situācijām, kādas tie vēl nav pieredzējuši un, modelējot situācijas, minimāla riska apstākļos izskatīt un aprobēt efektīvus uzvedības veidus;
·adaptācijas – piedalīšanās treniņā paplašina saskarsmes paņēmienu arsenālu, ļauj izstrādāt šo tehniku pielietošanas prasmes grupas dalībniekiem profesionāli nozīmīgās situācijās, tas ir, iegūtās zināšanas, iemaņas un prasmes adaptēt savai turpmākajai profesionālajai darbībai.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1123747
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register