Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:216033
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.01.2007.
Language: Latvian
Level: Academic
Literature: 40 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Rotaļa, tās veidi un nozīme    7
1.1.  Rotaļa un tās būtība    7
1.2.  Rotaļas pedagoģiskā nozīme pirmsskolas izglītības iestādē    13
1.3.  Pedagoga loma bērnu rotaļu organizēšanā    17
2.  Pirmsskolas vecumposma bērnu rotaļu raksturojums    21
2.1.  Pirmsskolas vecumposma (3-5.g.) fiziskās un psiholoģiskās īpatnības    21
2.2.  Rotaļas pirmsskolas (3-5.g.) vecumposmā    24
3.  Teorētiskās nostādnes par pašapziņas veidošanos pirmsskolas vecumā    26
3.1.  Pašapziņa un tās veidošanās    26
3.2.  Vecāku ietekme bērna pašapziņas sekmēšanā    33
3.3.  Rotaļa kā bērna pašapziņas sekmētāja    35
4.  Rotaļu kopas izveide bērna pašapziņas sekmēšanā    38
4.1.  Bērnu pašapziņas iepazīšana- bērnu rotaļu darbībā    38
4.2.  Rotaļu kopas izveide    49
  Nobeigums    57
  Izmantotās literatūras saraksts    60
  Pielikums    62
Extract

Cilvēka mūžs aizsākas ar bērnību, un bērnības periodam ir cieša saikne ar sabiedrības kultūru, ar tās ekonomiskās attīstības līmeni, kā arī ar tradicionāli izveidojušos priekšstatu par to, kādam jābūt bērnam katrā vecumposmā. Agrā bērnībā vecākiem un pedagogiem jārada apstākļi, lai tieksme izzināt sevi un apkārtējo pasauli kļūtu par vienu no galvenajām bērna vajadzībām. Un tieši tādēļ bērnība nav iedomājama bez rotaļām, tā ir intensīvu rotaļu laiks.
Vienlaikus jāatzīmē, ka katrs laikmets nāk ar savu pasaules redzējumu, ar savām krāsām, vērtībām. Pārmaiņas vienā cilvēces esamības jomā rada pārmaiņas citās. Pasaule gūst jaunu izgaismojumu, tas izpaužas arī bērnu rotaļās- to tematikā, saturā un vērtībās, kas atspoguļojas rotaļu lomās un bērnu savstarpējās attiecībās.
Tātad laika posms no trīs līdz sešiem gadiem ir nozīmīgs posms pašapziņas attīstībā. Šajā vecumā bērns nonāk saskarsmē un attiecībās ar citiem vienaudžiem un viņu galvenā nodarbošanās ir rotaļa, lomu spēles. Rotaļu gaitā bērns sāk izvērtēt savas spējas, salīdzināt sevi ar rotaļu partneri. Šajā laika posmā bērns mācās apzināties sevi kā indivīdu un izzināt apkārtējos cilvēkus.
Pirmsskolas izglītības iestāde ir tā vieta, kurā tad bērns var rotaļāties kopā ar saviem vienaudžiem un apgūt caur rotaļu sev nepieciešamās dzīves prasmes un veicināt savas pašapziņas veidošanos. Tādēļ darba autorei šī tēma likās ļoti nozīmīga un aktuāla. Jo pirmsskolas vecumā bērnā veidojas dzīves stila prototips jeb ideāltips, kas saglabājas uz visu mūžu, kura pamatā ir arī bērna pašapziņa.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,48 €
Work pack Nr. 1186141
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register