Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:228377
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.10.2008.
Language: Latvian
Level: Elementary school
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Teorētiskā daļa    4
1.1.  Skolēnu neattaisnoto mācību stundu kavējumu svarīgākie faktori    4
1.1.1.  Konflikti ar klasesbiedriem    4
1.1.2.  Atbalsta trūkums no pedagogu puses    4
1.1.3.  Mācību grūtības    5
1.1.4.  Motivācijas trūkums    6
1.1.5.  Darba gaitu uzsākšana    7
1.1.6.  Piemērota skolas apģērba un nepieciešamo mācību līdzekļu trūkums    7
1.1.7.  Skolēnu atkarības    7
1.1.8.  Medicīniska rakstura problēmas    8
2.  Pētnieciskā daļa    9
2.1.  Pētījums par neattaisnoto mācību stundu aktualitāti un to veicinošajiem faktoriem    9
  Secinājumi    11
  Uzziņas avotu saraksts    12
Extract

Ievads
Bērni nevar mainīt ne to, kas viņi ir, ne arī izjūtas par to visu. Taču viņi var mainīt savus mērķus un nolūkus, jo tie tiecas nākotnē. Viens no izglītotāju svarīgākajiem mērķiem ir sniegt bērniem mūsdienu prasībām atbilstošu izglītību, kas ietver noteiktas zināšanas un prasmes. Lai šo svarīgo mērķi sasniegtu, ir nepieciešamas noteiktas izglītības programmas, skolotāji, kas tās īsteno, un skolēni, kam to visu mācīt. [ 8; 12 ]
Pusaudžiem ir svarīgs vienaudžu viedoklis. Pakļaujoties tiem, viņiem rodas dažādas problēmas gan skolā, gan ģimenē, un viena no tām ir neattaisnoto mācību stundu skaita pieaugums, kas Latvijā ir populārs. Mūsdienās skolēniem ir ļoti daudz neattaisnoto mācību stundu kavējumu. Tas kļūst par ieradumu. Mūsuprāt, tās ir aktuāla pilsētas skolās, taču pamazām šī tendence vērojama arī laukos, tāpēc vēlējāmies uzzināt, kas skolēnus mudina to darīt.
Pētījuma aktualitāte
Lai skolēni varētu mācīties, viņiem skola ir arī jāapmeklē, bet tas ne vienmēr tā notiek. Interesantāk šķiet pavadīt laiku kopā ar draugiem, izklaidēties, lietot atkarību veicinošas vielas, līdz ar to mācības paliek otrā plāna lomā. Neapgūst mācību vielu, kas nepieciešama turpmākajai dzīvei, ir grūtības pabeigt 9. klasi, pēc tam turpina mācības korekcijas klasēs. Ņemot vērā Izglītības ministrijas apkopotos datus par pagājušo mācību gadu, statistika bija neapmierinoša.
Mērķis Izpētīt, kādi faktori veicina neattaisnoto mācību stundu kavēšanu.
Uzdevumi
1. Meklēt literatūru par izvēlēto tēmu.
2. Atrastos materiālus un informāciju pielietot zinātniski pētnieciskā darba veidošanas procesā.
3. Veikt pētījumu par to, kādi faktori veicina neattaisnoto mācību stundu pieaugumu.
4. Apkopot iegūtos rezultātus un veikt to interpretāciju.
Pētījuma objekts Skolēns.
Pētījuma priekšmets Neattaisnotās mācību stundas.
Pētījuma jautājums Kas mudina skolēnus neapmeklēt mācību stundas?
Savā darbā izmantojām prasmi strādāt ar modernajām tehnoloģijām (datorprogrammām Microsoft Word, Microsoft PowerPoint, Microsoft Excel, internetu), anketēto datu apstrādi un analīzi, literatūras pētīšanu un apkopošanu. Zinātniski pētnieciskais darbs sastāv no ievada, teorētiskās un pētnieciskās daļas, secinājumiem, uzziņas avotu saraksta un pielikuma.. Darbs būs pieejams skolas bibliotēkā skolotāju, vecāku un skolēnu izglītošanai.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1147588
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register