Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:237393
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.03.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Jauniešu vecumposma raksturojums    5
1.1.  ES attīstība jauniešiem    6
1.2.  Emocionālās attīstības raksturojums    7
2.  Pieaugušo vecumposma raksturojums    9
2.1.  Pieaugušo psihosociālā attīstība    9
3.  Vērtību raksturojums    12
3.1.  Vērtību iedalījums    12
3.2.  Vērtību veidošanās    15
4.  Pašvērtējums    19
5.  Praktiskā daļa    22
5.1.  Jauniešu dominējošās vērtības    22
5.2.  Pieaugušo dominējošās vērtības    25
5.3.  Jauniešu un pieaugušo dominējošo vērtību salīdzinājums    27
  Secinājumi    31
  Izmantotā literatūra    32
  Anotācija    33
  Annotation    34
  Pielikums    35
Extract

Jebkuru darbu darot, var paplašināt savas zināšanas un redzesloku, tāpat kā rakstot zinātniski pētniecisko darbu. Autore šo tēmu izvēlējās, lai izzinātu cilvēku atšķirīgās vērtības apkārtējā vidē starp vienaudžiem un pieaugušajiem un salīdzināt tās, izprast, kāpēc jauniešiem ir citādāks dominējošās vērtības nekā pieaugušajiem. Šo tēmu dziļāk izpētīt darba veicēju mudināja doma:
„Kādēļ vienam cilvēkam 100 gadu vecs skapis ir dārga lieta, bet citam – nevajadzīga mēbele?”
Šī tēma skolās ir ļoti aktuāla, jo saskarsmē jaunieši izvēlas vienaudžus, kuriem ir līdzīga domāšana vai prioritātes, jo atšķirīgu prioritāšu vai domāšanas gadījumā jaunieši tiek atgrūsti, nereti arī izsmieti, kā arī ignorēti. Ne tikai jauniešu vidū šī tēma ir aktuāla, bet arī plašākā sabiedrībā.
Jauniešu un vecāku konfliktu pamatā visbiežāk ir atšķirīgas prioritārās vērtības – vecāki vēlas, lai jaunietis sevi izglīto, piedaloties dažādos pulciņos un mācoties, bet jaunietim labāk gribas doties pastaigā ar vienaudžiem -, tāpat arī notiek starp dažādu mācību priekšmetu skolotājiem un skolēniem.

Pētījuma objekts: jaunieši no 15 līdz 21 gadam un pieaugušie no 22 līdz 60 gadiem, cilvēka pašvērtējums un pamatvajadzības, vērtību un to sistēmu atšķirības.

Pētījuma bāze: Āgenskalna Valsts ģimnāzijas un Iecavas vidusskolas skolēni, mēbeļu tirdzniecība „AM Furnitūra” un A/S „Balticovo” darbinieki.

Hipotēze: Jauniešiem no 15 līdz 21 gadam un pieaugušajiem no 22 līdz 60 gadiem ir dažādas prioritārās vērtības.

Pētījuma mērķis: Izzināt, izpētīt un salīdzināt prioritārās vērtības jauniešu un pieaugušo vecumposmā.

Pētījuma uzdevumi:1. Analizēt un apkopot zinātnisko literatūru par jauniešu un pieaugušo vecumposmu raksturojumu, vērtībām, to iedalījumu, pamatvajadzībām, cilvēku pašnovērtējumu;
2. Veikt testēšanu jauniešiem un pieaugušajiem ar dominējošo vērtību testu vērtību sistēmā;
3. Apstrādāt iegūtos datus;
4. Noskaidrot jauniešu prioritārās vērtības;
5.Uzzināt pieaugušo cilvēku dominējošās vērtības viņu vērtību sistēmā;
6. Izstrādāt secinājumus;
Pētījuma metodes: tests 1 un zinātniskās literatūras analīze.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1136503
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register