Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:245248
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.01.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Komunikācijas jēdziens    4
3.  Komunikācijas nozīme    4
4.  Saskarsmes līdzekļi    4
5.  Komunikācijas nozīme uzņēmumā    6
6.  Komunikācijas kanāli    7
7.  Problēmas komunikāciju kanālos    7
8.  Vertikālo kanālu uzraugi    8
9.  Analītiskā tipa vadītāju attiecības ar darbiniekiem    8
10.  Draudzīgā tipa vadītājs un attiecības ar darbiniekiem    9
11.  Personāla vadītājs    9
12.  Komunikācijas draudi mūsdienas    11
13.  Komunikāciju kanālu trūkums un risinājumi    11
14.  Darbinieku vēlmes uzņēmuma attīstībai    12
15.  Informācijas plūsma    14
16.  Risinājums – pozitīva komunikācija    15
17.  Uzņēmuma iekšējā komunikācija    16
18.  Kādiem mērķiem kalpo iekšējā komunikācija    16
19.  Iekšējā komunikācija jaunajiem darbiniekiem    17
20.  Problēmas ar iekšējo komunikāciju    18
21.  Risinājumi iekšējai komunikācijai    20
22.  Secinājumi    21
23.  Izmantotā literatūra    22
Extract

Vai darbinieki spēj atbildēt organizācijas kontekstā – kā uzņēmumam attīstoties, es tajā varu veidot savu nākotni? Kāda ir uzņēmuma nākotne un mana vieta tajā? Komunikācija ir sadarbības pamatā. Tā veido uzticību, novērš neziņu un neskaidrību, paaugstina ražīgumu un saliedē komandu.
Iespējams, viena no nozīmīgākajām iekšējās komunikācijas funkcijām ir darbinieku iesaistīšana lēmumu pieņemšanā un sava viedokļa un ideju paušana, kam arī jāparedz vieta iekšējās komunikācijas stratēģijā. Lai darbinieks jūtas sadzirdēts, novērtēts un savās vērtībās vienots ar uzņēmumu kopumā!

Problēmas ar iekšējo komunikāciju
Diemžēl nereti iekšējā komunikācija uzņēmumos tiek uzskatīta par formālu lietu un tai nepievērš pietiekami daudz uzmanības. Slikti, ja iekšējā komunikācijā neiesaistās uzņēmuma augstākā vadība. Bieži vadītāji uzskata, ka pietiek noturēt runu uzņēmuma kopsapulcē vai publicēt rakstu iekšējā avīzē.
Tiek piemirsts galvenais komunikācijas princips: komunikācija nevar būt vienpusēja, jābūt atgriezeniskajai saitei. Vienmēr jāpārliecinās par to, vai otra puse ir sapratusi un pieņēmusi informāciju tā, kā informācijas sniedzējs to vēlējies, citādi cerēto efektu panākt neizdosies. Vēl viena izplatīta vājā vieta iekšējā komunikācijā ir plānošanas un konsekvences trūkums. Svarīgi ir «pieradināt» darbiniekus pie zināmas sistēmas informācijas apritē, tāpat arī neaizmirst «sekot līdzi» notikumiem, piemēram, risinot kādu problēmu. Pat ja darbinieks nav tieši iesaistīts konkrētajā problēmā, saņemot informāciju un pārrunājot to, nostiprinās piederības izjūta uzņēmumam. Protams, tas nenozīmē, ka pilnīgi visas problēmas tiek apspriestas ar visiem darbiniekiem. Jāprot izvēlēties, kam un ko teikt.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register