Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:251834
 
Evaluation:
Published: 16.12.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Literatūras par pusaudžu pašvērtējumu ģimenēs ar autoritāru un demokrātisku audzināšanas stilu analīze    4
1.1.  Pašvērtējuma psiholoģiskā būtība    4
1.2.  Ģimene kā psiholoģisks fenomens    6
1.2.1.  Audzināšanas stils ģimenē kā psiholoģisks fenomens    6
1.2.2.  Autoritāra un demokrātiska audzināšanas stila ģimenē psiholoģiskā būtība    8
1.3.  Pusaudžu vecumposma īpatnības    11
1.4.  Pusaudžu pašvērtējuma saistība ar audzināšanu ģimenē    13
  Secinājumi    14
2.  Pusaudžu pašvērtējumu ģimenēs ar autoritāru un demokrātisku audzināšanas stilu praktiskā izpēte    15
2.1.  Respondentu izlases un izmantoto metodiku apraksts    15
2.2.  Pētījuma norises apraksts un iegūto rezultātu apstrāde un analīze    17
2.4.  Individuālo respondentu analīze    22
  Secinājumi    25
  Nobeigums    26
  Izmantotā literatūra    27
  Anotācija    28
Extract

Pētījuma aktualitāte - Bērni, kuru vecāki visu izlemj viņu vietā, neļauj bērniem pastāvīgi izlemt, kas ir labāk un vajadzīgāk, izaug kompleksaini, nepārliecināti par sevi, bailīgi, nespējīgi adekvāti rīkoties un atbildēt par savu rīcību. Bet bērni, kurus vecāki, jau no bērnības audzina par patstāvīgiem, pārliecinātiem cilvēkiem, kuri var izlemt pašiem par sevi, izaug par pārliecinātiem, ar adekvāti pašvērtējumu, spēj atbildēt par savas rīcību sekām.
Problēma – Vai pusaudžiem ar autoritāru audzināšanas stilu ģimenē pašvērtējums ir zemāks nekā pusaudžiem ģimenēs ar demokrātisku audzināšanas stilu.
Pētījuma hipotēze – pusaudžiem ar demokrātisku audzināšanas stilu pašvērtējums ir augstāks nekā pusaudžiem ar autoritāru audzināšanas stilu.
Pētījuma objekts – 20 pusaudži vecumā no 14. – 16. gadiem ar demokrātisku audzināšanas stilu un 20 pusaudži vecumā no 14. – 16. gadiem ar autoritāru audzināšanas stilu.
Pētījuma priekšmets - pašvērtējums
Pētījumā izmantotas sekojošas metodes:
1. Pētījumu teorētiskā analīze balstoties uz zinātnisko literatūru
2. K. Rodžersa tests pašvērtējuma līmeņa noteikšanai
3. Aptauja audzināšanas stila noteikšanai ģimenē
Pētījuma virziens – personības, ģimenes psiholoģija
Pētījuma teorētiskā koncepcija – K. Rodžers, V. Satīra, Ē. Ēriksons, E. Šprangers
Pētījuma mērķis – noskaidrot pusaudžu pašvērtējumu ģimenēs ar autoritāru un demokrātisku audzināšanas stilu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register