Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:266547
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.03.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 8 units
References: Not used
Extract

Ievads

Mūsu tēma ir stress. Kā stress ietekmē veselību, emocionālo pasauli un radošās spējas. Stress sākumskolas skolēnu vidū. Šo tēmu izvēlējāmies tāpēc, ka vēlējāmies noskaidrot kā un kāpēc rodas stress. Kādu faktoru rezultātā rodas šīs stresa situācijas, kuras mums ir tik ļoti pazīstamas un pierastas. Veicot dziļāku pētījumu, uzzināt kā jūtas sākumskolas skolēni. Skolas sākumā, kad tikko uzsākuši skolas gaitas , kā viņi jūtas otrajā klasē un ceturtajā klasē, kad sākumskola jau lēnām beidzas .Vēlējāmies noskaidrot vai viņi bieži sastopas ar stresu un kā tas izpaužas viņiem, kādas situācijas to ietekmē. Vai bērnam šajā vecumā ir viegli vai grūti pārvarēt situācijas, kuras radušās stresa ietekmē .Kā viņš ar to cīnās?
Stress ir neatņemama un ikdienišķa katra cilvēka dzīves sastāvdaļa. Stresam ir pakļauti visi, un no tā nav iespējams izvairīties. Stress var būt gan patīkams, gan nepatīkams. Stresa situācijās cilvēks cenšas padarīt pēc iespējas vairāk. Jo lielāka spriedze, jo liekas, ka vēl tik daudz kas jāpaveic.
Mērens stress ir organismam labvēlīgs, jo palīdz mobilizēties un koncentrēties nepieciešamai darbībai. Bez tam mēs varam iemācīties pareizi reaģēt uz radušos spriedzes situāciju. Galvenais - nepakļaut sevi ilgstošam stresam, jo tas var kaitēt cilvēka veselībai.
Katra cilvēka reakcija uz stresu ir savādāka. Tas atkarīgs no personības temperamenta un rakstura. Vieni paliek dusmīgi un agresīvi, citi – “ieraujas” sevī vai pārdzīvo baiļu sajūtu. Ir cilvēki, kas kļūst nervozi, īgni, nespēj koncentrēties un veikt ikdienišķus pienākumus. Savukārt daži negatīvo emociju iespaidā pastiprināti lieto alkoholu vai smēķē.
Cilvēks arī pats sev var palīdzēt nomierināties stresa situācijās. Svarīgi novērst satraukumu, kas traucē atslābināties, koncentrēties un bieži vien noved pat līdz panikai. Katram cilvēkam vajag zināt, kā samazināt stresu gadījumos, kad nav ar ko izrunāties vai pajautāt padomu. Pastāv virkne paņēmienu, kā palīdzēt sev stresa situācijā. Pie tiem pieder elpošanas vingrinājumi, relaksācijas tehnikas, dažāda veida vizualizācijas u.c. Tie neapšaubāmi palīdz cilvēkam ātrāk atgūt formu.
Var izvēlēties vienu vai otru, bet galvenais, lai tās būtu efektīvas un ļautu mums justies apmierinātiem un veseliem.
Stress ir saistīts ar jebkuru darbību – izbēgt no stresa var tikai tas, kurš neko nedara. Tāpēc katram ieteicams rūpīgi iepazīt pašam sevi, atrast sev piemērotāko stresa līmeni un turēties pie tā, izvēloties nodarbošanās veidus. Tas, kurš nepratīs sevi iepazīt, aizvien cietīs no distresa, ko izsauc vērtīgas nodarbošanās trūkums, vai arī pastāvīga pārslodze.

Mūsu pētījuma hipotēze
Ja sākumskolas skolēniem ir stress, tad tas ietekmē viņa veselību un darbaspējas.

Pētījuma objekts
Stress un tā ietekme uz cilvēka (sākumskolas skolēna) veselību.

Pētījuma priekšmets
60 Marijas Brimmerbergas Pļaviņu vidusskolas sākumskolas skolēni.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register