Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:285763
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.07.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

Kathleen Fearn-Banks grāmatas Crisis Communications: a casebook approach pirmajā nodaļā aplūko jautājumos par to, kas ir krīze, krīzes menedžments, krīzes komunikācija un kādas ir krīzes fāzes. Autore sniedz arī īsu ieskatu krīžu komunikācijas teorijās.
20.gs. deviņdesmito gadu vidū vairākām lielām organizācijām vēl joprojām nebija savs krīzes menedžmenta vai krīzes komunikācijas plāns, lai arī menedžmenta un sabiedrisko attiecību departamenti šajās organizācijās atzina tā nepieciešamību. Organizācijas darbinieki kļūdījās uzskatīdami, ka krīzes un nelaimes rosina negatīva domāšana, tāpēc vajadzētu domāt pozitīvi un krīzes organizāciju nepiemeklēs.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register