Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:296963
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.02.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Extract

Klausīšanās
Klausīšanās ir viena no galvenajām iemaņām, kas nepieciešamas labam sarunu dalībniekam. Vērīgi ieklausoties, jūs iegūstat labāku, kvalitatīvāku informāciju, un tas, savukārt, var ietekmēt sarunu iznākumu. Lai iemācītos labāk klausīties, jums jārīkojas šādi:
Apzinieties sliktās klausīšanās paradumus un centieties izvairīties no tiem. Sliktie paradumi ir šādi:
• Klausīšanās, bet nedzirdēšana;
• Nepareiza dzirdētā iztulkošana vai interpretācija;
• Pavirša klausīšanās
Jums jāsaprot, ka laikā, kad smadzenes nodarbina daudzas nopietnas domas, klausīšanai bieži tiek ierādīta otrā vieta.

Jautājumu uzdošana
Šķiet, ka jautājumu uzdošana ir viens no tiem vadības paņēmieniem, ko mēs novērtējam visnepilnīgāk. Iztaujāšanas prasmi ir pietiekami viegli apgūt, pielietot praksē un nemitīgi pilnveidot. Jautājumi ir viens no sarunu dalībnieku labākajiem, iedarbīgākajiem ieročiem. Jautājumus var izmantot, lai izkustinātu no vietas strupceļā nonākušas sarunas, lai kliedētu dusmas, lai iegūtu laiku, kas nepieciešams domāšanai, lai veicinātu radošu domāšanu, lai noskaidrotu, kādas ir pārējo sarunu dalībnieku nākotnes ieceres un motivācijas, un, protams, lai iegūtu informāciju.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register