Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:297786
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.02.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Komunikācijas procesa būtība un saturs    3
2.  Komunikācijas procesa modelis    4
3.  Komunikācijas modeļa elementi    5
4.  Komunikācijas procesa rezultāti    8
  Izmantotā literatūra    9
Extract

Katra indivīda uzmanība ir sīvas konkurences objekts. Lai nodrošinātos pret uzmanības meklētāju straujo uzbrukumu, katrs indivīds kļūst izvēlīgs un pat „nocietināts”. Tas uztver tikai dažus paziņojumus. Pavisam nedaudzi uz indivīdu atstāj kādu iespaidu. Komunikācijas galvenais uzdevums ir piesaistīt mērķsabiedrības uzmanību. Otrais uzdevums ir stimulēt interesi par paziņojuma saturu, trešais – izraisīt vēlēšanos un nodomu darboties saskaņā ar paziņojumu, bet ceturtais – vadīt šo darbību.1
Vispirmām kārtām sabiedrisko attiecību darbiniekiem vajadzētu atmest „vispārīgās sabiedrības” jēdzienu. Šajā jēdzienā jāietilpina tik dažādi etniskie, rasu, reliģiskie, ģeogrāfiskie, politiskie, profesionālie, sociālie un speciālo interešu grupējumi, ka sabiedrisko attiecību praksē šāds termins uzskatāms par nederīgu. efektīvas sabiedrisko attiecību programmas paredz izveidot un uzturēt attiecības ar īpaši noteiktu „mērķsabiedrību”. Bez šādas sabiedrības noteikšanas un detalizētas informācijas par paziņojumu saņēmējauditoriju programmas plānotāji nevarētu „izmērīt” sabiedrisko domu, noteikt programmas mērķus, izstrādāt paziņojumu un darbības stratēģiju, izraudzīties informācijas kanālus, lai paziņojumi tiktu nosūtīti selektīvi un efektīvi, un novērtēt, vai programma ir iedarbīga. Tāds pats modelis darbojas arī biznesa komunikācijā.2
Filozofs un pedagogs Džons Djūlijs definēja sabiedrību kā aktīvu sociālu vienību ,kas sastāv no visiem tiem, kuri apzinās kopīgas problēmas esamību un spēj meklēt visiem pieņemamu šīs problēmas atrisinājumu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1138446
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register