Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:311036
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.05.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Šajā rakstā izmantots personīgās pieredzes darbā ar grupām apkopojums, plaša grupu darba izpētes prakse, grupu un atsevišķu profesionāļu mācību programmu analīze saistībā ar šo tēmu. Galvenās raksta idejas sakņojas personīgā grupu vadīšanas praksē un teorijā, un galarezultāts ir autora interpretācija un ieteikumi attiecībā uz sociālā pedagoga un grupu dalībnieku mijiedarbības veicināšanu. Jau pašā raksta sākumā tiek uzskatīts, ka sociālajam pedagogam piemīt un ir labi izstrādājušās tādas būtiskas iemaņas kā empātija, noteiktība, patiesums, atklātība un spēja klausīties. Ja sociālais pedagogs nav apguvis šīs iemaņas cilvēku savstarpējo attiecību risināšanā un nespēj tās objektīvi pielietot, viņa centieni sekmīgi iejaukties grupu darbā izrādās nepietiekami, manipulējami un neefektīvi. Un šeit rodas jautājumi: kurš no sociālā pedagoga iejaukšanās mēģinājumiem veicina mijiedarbību un kā rezultātā grupas dalībnieka dzīvē var notikt nozīmīgas pārmaiņas? Kāda loma ir sociālajam pedagogam dažādu grupu vidū, īpaši pašpalīdzības sekmēšanā?

Sociālā pedagoga/darbinieka - grupas vadītāja funkcijas:
Mijiedarbības vadīšana
Primārā vadības funkcija ir vadīt un veicināt grupā notiekošo mijiedarbību. Īpaši svarīgi sociālajam pedagogam/darbiniekam ir būt aktīvam grupas izveidošanā, lai vērstu grupas darbību uz noteiktu mērķi un palīdzētu grupas dalībnieku savstarpējās mijiedarbībās. Grupas vadītājam jāvada diskusija par grupas mērķiem, par to, ko nozīmē būt šīs grupas dalībniekam, par paša sociālā pedagoga/darbinieka lomu, par to, ko dalībnieki var gaidīt no grupas. Bez tam sociālajam pedagogam/darbiniekam arī jāizskaidro grupas galvenās vadlīnijas un ar tām saistītie jautājumi, piem., nodarbību saturs, apmeklējums, riska uzņemšanās, konfidencialitāte, pašatklāsme un konfrontācija. Vadītājs var arī veicināt grupas mijiedarbību, ar sapratni attiecoties pret grupas dalībnieka komforta un drošības sajūtu. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1122511
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register