Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:320442
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.12.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Extract

Masu komunikācijā auditorija ir liela, heterogēna un anonīma avotam jeb komunikatoram. Un sniegtais ziņojums var atstāt ietekmi uz auditoriju. Runājot par ietekmēšanu komunikācijas procesā, teorijā tiek izdalīti četri svarīgi posmi, kas to ietekmē. Efektīvu ietekmēšanu ietekmē komunikators, nodotais ziņojums, kanāls - kā tiek nodota ziņa, un auditorija. Labs komunikators, kurā ieklausās ir tāds, kurš runā pārliecināti, ātri un veido kontaktu ar auditoriju. Ziņojuma svarīgumu nosaka emocionālais faktors, vai šis ziņojums spēj aizkustināt auditoriju. Kanāla izvēle arī ir ļoti svarīga. Pastāv zināma ietekme gan komunikācijai aci pret aci, gan izmantojot starpniekus, piemēram, medijus. Kā apgalvo teorija, tad labāka ir komunikācija aci pret aci. Arī auditorijai ir liela nozīme. Ir svarīga gan auditorijas kompetence, zināšanas, kā arī auditorijas iepriekšējās zināšanas un viedoklis par konkrēto tēmu.
Auditorija ir liela un ir grūti nodrošināt aci pret aci komunikāciju. Ziņojums netiek tieši adresēts katram individuāli, bet gan visai auditorijai kopumā. Masu komunikācija ir savā ziņā pastarpināta. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register