Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:334549
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.10.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
1.  MOTIVĀCIJU VEIDI    3
2.  MOTIVĀCIJAS FUNKCIJAS UN TIPI    5
  MĀCĪŠANĀS MOTIVĀCIJA    7
5.  MĀCĪŠANĀS MOTIVĀCIJAS ANALĪZE ELEJAS VIDUSSKOLAS 11. KLASEI    14
  SECINĀJUMI    17
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    18
  ANOTĀCIJA    19
  ANNOTATION    20
  PIELIKUMS    21
Extract

IEVADS

Cilvēks pēc savas būtības ir aktīvs, darbīgs. Viņa aktivitāte izpaužas dažādos uzvedības veidos. Vērojot citu cilvēku uzvedību vai rīcību, mums bieži sev jājautā, kāpēc šis cilvēks dara to un tādā veidā? Kas viņu rosina tā rīkoties? Reizēm cilvēki, mūsuprāt, ir nepiedodami gausi, neiesaistās darbībā, toties citi ir pārgalvīgi un izdara dažādas neprātības. Cilvēki to dara tāpēc, ka ir motivētai kaut ko darīt.
Mācīšanās ir process, kurā cilvēks pārņem no sabiedrības jau esošu pieredzi, apgūst zināšanas, pilnveido savu pieredzi, kura ir jāmotivē.
Mērķis: Mūsu darba mērķis ir apkopot informāciju par mācīšanās motivāciju un uzzināt kāda ir mācīšanās motivācija mūsu klases biedriem.
Uzdevumi:
1. apkopot teorētiskās atziņas par mācīšanās motivāciju;
2. veikt praktiskus pētījumus par klases biedru mācīšanās motivācjiju.
Hipotēze: Ja skolēnam ir lielāka mācīšanās motivācija, tad viņš var pārvarēt dažādas grūtības, lai sasniegtu labus māčību rezultātus.
Pētījuma metodes:
1. teorētiskās izpētes metodes (literatūras analīze un sintēze)
2. empīriskās (skolēnu anketēšana)
Darba struktūra: darbs sastāv no ievada, 5. nodaļām, secinājumiem, izmantotās literatūras, anotācijas un pielikuma.

1. MOTIVĀCIJU VEIDI

Geidžs un Berliners savā darbā pedagoģiskā psiholoģija izšķir divus motivāciju veidus: ārējā un iekšējā motivācija.
Ārējā motivācija balstās uz ārējiem pamudinošiem apstākļiem, tādiem kā citu cilvēku uzvedība, apbalvojumi un sods, apkārtējo cilvēku vērtējums un reakcijas konkrētajā situācijā. Piemēram, skolēns sāk kārtīgi izpildīt mājasdarbus, jo viņam apsolīts mobilais telefons, magnetofons u.tml. Vai arī, vairākums vienas klases zēnu ir pierakstījušies kādās sporta nodarbībās un tāpēc Kārlis arī to izdara.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1147587
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register