Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:421936
 
Evaluation:
Published: 24.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Emocionālā inteliģence   
1.1.  H.Gārdnera (Gardner) multiplās inteliģences teorija   
1.3.  D.Goulmaena (Goleman) teorija   
1.4.  R.Bar-Ona (Bar-On) emocionālās inteliģences teorija   
2.  Kritika   
3.  Plusi   
4.  Situāciju piemēri biznesā   
  Secinājumi   
Extract

Secinājumi
Augsts IQ nav pietiekams rādītājs, lai cilvēks būtu veiksmīgs, labs darbinieks. Tā nepilnības novērš EI jeb emocionālā inteliģence.
Novērtējot potenciālo darbinieku EI, var noteikt tā vājās un stiprās puses, kā arī to, kādas varētu izveidoties savstarpējās attiecības.
Jo īpaši svarīga emocionālā inteliģence ir vadošo amatu pārstāvjiem.
EI ir iespējams laika gaitā mainīt. Tas pat ir vēlams – attīstīties, novērst nepilnības, tādejādi raugoties no uzņēmuma viedokļa – paaugstināt savu darbinieku vērtību, jo ir pierādīts, ka EI apmācības kursi ļauj uzlabot uzņēmuma produktivitāti, sūdzību skaita samazināšanos un darbā gūto traumu skaitu.
Lai noteiktu emocionālo inteliģenci, ir pieejami vairāki testi, piemērma, EQ-i, MCTAI. Šie testi izveidoti tā, ka tajos ir grūti izvēlēties pareizās atbildes, jo ir ievietoti pārbaudes jautājumi, līdz ar to testiem ir augsta ticamība.
EI papildina motivācijas teorijas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register