Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:422212
 
Evaluation:
Published: 23.11.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pašvaldību pienākumi komunikācijā ar iedzīvotājiem    5
2.  Multimediju komunikācija    7
2.1.  Mājaslapas    8
2.2.  Sociālie tīkli    9
2.3.  Mobilās aplikācijas    10
2.4.  Video spēles    11
3.  Pētījuma metodes un izlases apraksts    12
4.  Pētījuma rezultātu apkopojums un rezultātu analīze    14
4.1.  Cēsu pilsētas rezultātu apkopojums un rezultātu analīze    14
4.1.1.  Cēsu pilsētas pašvaldību komunikācijas pārstāves intervijas apkopojums un analīze    14
4.1.2.  Cēsu pilsētas iedzīvotāju aptaujas apkopojums un analīze    16
4.2.  Liepājas pilsētas rezultātu apkopojums un rezultātu analīze    18
4.2.1.  Liepājas pilsētas pašvaldību komunikācijas pārstāves intervijas apkopojums un analīze    19
5.  Nobeigums    23
6.  Izmantoto informatīvo avotu saraksts    25
7.  Pielikums    28
Extract

5. Nobeigums
Mans darba mērķis ir sasniegts un esmu atbildējusi uz sākotnēji izvirzīto pētījuma jautājumu. Cēsīs ir izvēlēti konkrētie multimediju komunikācijas kanāli (sociālie tīkli – Twitter, Facebook, Draugiem, mājaslapa – www.cesis.lv ) saziņai ar pašvaldību iedzīvotājiem, galvenokārt, jo izmantojot dažādus multimediju rīkus ir vieglāk sasniegt auditoriju, jo vairāk rīkus izmantos – jo vieglāk būs sasniegt auditoriju. Arī saturs dažādos komunikācijas risinājumos atšķiras, tas tiek veidots vairāk tā, lai uzrunātu konkrēto mērķauitoriju, piemēram, informācija sociālajos tīklos tiek mērķēta šādm iedaļijumam - Twitteris – jaunieši, Facebook – cilvēki, kas dzīvo ārpus Cēsīm, Draugiem – vidējā paaudze un vecāki. Aktivitāte dažādos multimediju komunikācijas kanālos ir galvenais atpazīstamības veidošanas simbols Cēsīs, tāpēc tas ir ļoti svarīgs tieši saziņai ar iedzīvotājiem. Cēsu iedzīvotāju vērtējums par izvēlētajiem multimediju komunikācijas risinājumiem ir dažāds. 35% no intervētajiem iedzīvotājiem seko līdzi aktivitātēm visos sociālajos tīklos, savukārt, tikai 22% norāda, ka aktivitāte visos portālos ir pietiekami liela, tas nozīmē, ka iedzīvotāji gribētu, lai informācija tiek atjaunota biežāk nekā tas tiek darīts. Mani izbrīnīja tas, ka tikai 2% no iedzīvotājiem uzskata, ka informācija mājaslapā tie pasniegta interesantā veidā un vairāk kā puse (54%) uzskata, ka tā ir pasniegta vairāk neinteresantā nekā interesantā veidā, iedzīvotāji izteica arī dažāus ieteikumus, kas, viņuprāt, informācijas atspoguļojumu padarītu interesantāku, piemēram, iedzīvotāji gribētu redzēt vairāk informāciju par citiem iedzīvotājiem un to ikdienu, tas padarītu saturu daudz interesantāku.
Noskaidroju, ka Liepājā tiek izmantoti četri multimediju komunikācijas risinājumi - dažādas aktivitātes pilsētas mājaslapā – www.liepaja.lv, sociālajos tīklos – Twitter, Facebook un Draugiem, mobilajā aplikācijā un spēlē par Liepāju.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1368661
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register