Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:438851
 
Evaluation:
Published: 26.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Komunikācija    4
2.  Televīzija un tās nozīme    5
3.  Stereotipi    7
4.  Stereotipu tipoloģija    8
4.1.  Etnokulturālie stereotipi    8
4.2.  Dzimuma stereotipi    9
4.3.  Vecuma stereotipi    10
4.4.  Fiziskie stereotipi    10
5.  Stereotipizēšana televīzijā    11
6.  Pētījuma metodoloģija    12
7.  Pētījuma rezultātu analīze    13
  Secinājumi    17
  Izmantotā literatūra    18
  Pielikums    19
Extract

Laikam ejot, mūsdienu sabiedrības apziņā ir izveidojušies dažādi fenomeni cilvēkiem pašiem par sevi un cilvēkiem, kuri atrodas līdzās. Tā veidojas stereotipi, kuri nereti pārtop par aizspriedumiem. Stereotipi pastāv jau no seniem laikiem un visā pasaulē. Katrā gadījumā stereotipi dziļi sakņojas mūsu kultūrā un daudzus no tiem, kā, piemēram, rasu, dzimumu, bērni jau apgūst no mazotnes. Stereotipi ir noturīgi un pastāv dažādos sociālajos slāņos. To visu pastiprina un kultivē televīzija.
Mūsdienās arvien aktuālāks kļūst jautājums par stereotipu veidošanos televīzijā, kas būtiski izmaina mūsu sabiedrību un ikdienas dzīvi. Tādēļ arī vēlamies izpētīt Latvijas sabiedrības domas par to, vai viņu prāt eksistē stereotipi un kā tie izmaina ikdienas dzīvi un sabiedrību.
Izvēlētā tēma ir pētījuma vērta, jo stereotipi ir tik ļoti dziļi iesakņojušies cilvēku prātos, ka dažbrīd tie vairs nespēj atšķirt, kas ir stereotips un kas ir realitāte, jo šķiet, ka tā jau ir kļuvusi par normu. Ir daudz idejas par to, ka stereotipi kalpo kā „mugurkauls”, kurš palīdz jau pirmajās 10 – 20 sekundēs radīt pirmo iespaidu par kādu personu, taču tas var būt maldīgs, jo cilvēka personība var izrādīties tieši pretēja pieņemtajam stereotipam.
Mūsu izvirzītā hipotēze – respondenti stereotipu kultivēšanu televīzijā uzskata par problēmu.
Mērķis – izpētīt un analizēt stereotipu kultivēšanu televīzijā, dod raksturojumus stereotipu parādībai Latvijā.
Objekts – Latvijas iedzīvotāji vecumā no 17-36 gadiem.
Priekšmets – stereotipi televīzijā.
Uzdevumi:
Izpētīt pieejamo literatūru un apkopot autoru atziņas par tēmu “stereotipi”;
Izdarīt secinājumus par iegūto teorētisko materiālu;
Sagatavot anketas, kuras tiks izdalītas respondentiem;
Izanalizēt un izdarīt secinājumus par praktiskajā pētījumā iegūtajiem rezultātiem;
Balsoties uz teorētisko materiālu un pētījuma rezultātiem, izdarīt secinājumus.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1116906
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register