Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:459224
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.11.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    3
  IEVADS    4
1.  INTERAKTĪVĀS MĀCĪBU METODES    5
2.  INTERAKTĪVĀS MĀCĪBU METODES UN PAŅĒMIENI    9
2.1.  Lekcija    9
2.2.  Darbs grupās    11
2.3.  Situācijas analīze    13
2.4.  Dialogs    13
2.5.  Spēles    14
2.6.  Aptauja    15
2.7.  Projektu metode    15
2.8.  Diskusija    17
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    24
Extract

Darbā „Interaktīvās mācību metodes” ir aprakstīts par mācību metodēm un paņēmieniem, to veidi. Tiek aprakstīts, kas ir interaktīvās mācību metodes. Tiek vairāk pastāstīts par tādām metodēm un paņēmieniem kā dialogiem, spēlēm, aptaujām, diskusijām, projektu metodēm utt.
Darba mērķis apzināt dažādas mācību metodes un veidus.
Darbs sastāv no ievada, iztirzājuma, izmantotās literatūras.

IEVADS

“Es neuzskatu, ka cilvēkiem ir iespējams kaut ko iemācīt. Zināšanas nevar ieliet kā tukšā traukā. Taču cilvēki daudz ko spēj apgūt paši. Skolotāja uzdevums ir iedvesmot skolēnus un radīt tādus apstākļus, lai mācību process būtu pēc iespējas veiksmīgāks. Vienveidīga apmācība – vai tā būtu lekcija vai projekts – nozīmē izglītošanas nāvi,” uzskata dāņu sociologs J. Adolfsons
Šodien izglītības mērķi liek izvēlēties aktīvu izziņas procesu veicinošas metodes, kas attīsta gan prasmes mācīties, gan radoši izmantot zināšanas, gan arī prasmes sevi novērtēt un kontrolēt, sadarboties ar citiem, iecietīgi izturēties pret atšķirīgu viedokli. Šos uzdevumus palīdz īstenot interaktīvās metodes.
Skaidrojošā vārdnīca vārds “metode” ir traktē kā – dabas un sabiedriskās dzīves parādību izzināšanas un pētīšanas paņēmienu kopums kā apzinātu secīgu darbību komplekss, ko izmanto kā darbības principu (“kā veikt”) kāda darba, uzdevuma risināšanā, pētījumos un tml., lai sasniegtu izvirzītajam mērķim atbilstošus rezultātus. Metodes veidi un to izvēle atkarīga no objekta un ar to saistītajiem darbības mērķiem. Pedagoģiskās pieejas ietvaros metodes orientētas uz izglītības mērķiem teorētiskā un praktiskā jomā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register