Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:491545
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.01.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

IEVADS
Daudzi bilingvisma jeb divvalodības. un izziņas spēju pētījumi, kas saistīti ar indivīda, grupas, sociālā slāņa, tautas daļas vai visa tauta prot divas valodas ir veltīti kognitīvā jeb izziņas stila analīzei. (Bilingvisms Sk.int. 17.05.2010.) Uzmanības centrā tiek izvirzīta personība, kas ir iegūto un iedzimto īpašību kopums, kas raksturo indivīdu un padara to unikālu, šīs īpatnības, kas veido personību var būt gan iedzimtas, gan iegūtas. (Bluša M., Kas ir personība, Sk.int. 17.05.2010.) Tiek apskatīts vai bilingvi ir vai nav pārāki pār monolingviem kopumā. Pētījumā tiek analizēts domāšanas produkts un domāšanas process – kā tiek apstrādāta informācija, kā notiek iegaumēšana un valodas producēšana. Pētījumi palīdz izprast informācijas apstrādes procesu un kognitīvo psiholoģiju kopumā, tomēr tas neapstiprina bilingvu pārākumu.
TEORĒTISKĀ DAĻA
Domāšanas procesu pētījumos, kas lielā mērā balstās uz iepriekšējo gadu sasniegumiem, īpaša uzmanība pievērsta bilingvālu bērnu meta lingvistiskajām spējām, kas pamatā ir spēja apzināties un izprast valodas dabu un funkcijas. Šīm meta lingvistiskajām spējām ir nozīme lasītprasmes attīstībā. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register