Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:504648
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.09.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Teorētiskā daļa    5
1.1.  Kas ir atmiņa?    5
1.2.  Atmiņas struktūra    6
1.2.1.2.  Īslaicīgā atmiņa    6
1.2.1.3.  Ilgstošā atmiņa    7
1.2.2.1.  Mehāniskā atmiņa    8
1.2.2.2.  Loģiskā atmiņa    8
1.2.2.3.1.  Redzes atmiņa    9
1.2.2.3.2.  Dzirdes atmiņa    9
1.2.2.3.3.  Taustes atmiņa    9
1.2.3.3.4.  Ožas atmiņa    9
1.2.3.3.5.  Garšas atmiņa    9
1.2.3.1.  Kustības atmiņa    10
1.2.3.2.  Verbālā atmiņa    10
1.2.3.3.  Tēlainā atmiņa    10
1.2.3.4.  Emocionālā atmiņa    11
1.3.  Atmiņa atkarībā no vecuma    12
1.4.  Skolēnu vecumposmu raksturojums    15
1.4.1.  Sākumskolas vecumposms    15
1.4.2.  Vecāko klašu skolēnu vecumposms    16
2.  Praktiskā daļa    18
2.1.  Īslaicīgās atmiņas apjoms    18
2.2.  Tīšās atmiņas apjoms    19
  Secinājumi    21
  Izmantoto informācijas avotu saraksts    22
  Pielikumi    23
Extract

Pēc datu salīdzināšanas, var secināt, ka 3. klases skolēnu rezultāti atšķirās no 11.klases skolnieku rezultātiem. 11. klases skolēnu visaugstākais rezultāts ir 77%, bet 3. klases skolēnu – 43%. 11. klases skolēnu viszemākais rezultāts ir 47%, bet 3. klases skolēnu – 17%. Šī uzdevuma veikšanu ietekmēja nepieciešamais laiks, ko patērēja skolēni lasot un pierakstot.

Secinājumi
1. Īslaicīgās atmiņas apjoms abiem vecumposmiem (7 – 10 un 15 – 18 gadi) ir ļoti līdzīgs.
2. Tīšās atmiņas apjoms abiem vecumposmiem ir atšķirīgs. 3. klases skolēni atcerās uz pusi mazāk vārdu kā 11. klases skolēni.
3. 3. klases respondentiem sagādāja grūtības ātri izlasīt un sakārtot vārdus pa grupām, bet 11. klases respondentiem testa pildīšana nesagādāja problēmas.
4. Sākumskolas vecumposmā izteiktāka ir īslaicīgā atmiņa, bet vecāko klašu skolēniem izteiktāka ir tīšā un netīšā atmiņa.
5. Darbā ir gūta atbilde uz pētāmo jautājumu ,,Vai ir vērojamas atšķirības sākumskolas un vidusskolas vecuma skolēnu atmiņās?’’. Testu rezultāti parāda, ka vecāko klašu respondenti spēj uztvert un atcerēties vairāk nekā sākumskolas vecumposmā.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1325520
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register