Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:516967
 
Evaluation:
Published: 09.09.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Motivācija ir    4
2.  Motivācijas teorijas veidi    6
2.1.  Vajadzību hierarhija!    6
2.2.  Divfaktoru modelis!    8
2.3.  ERG teorija!    10
2.4.  Sasniegumu motivācijas teorija!    10
3.  Motivācija darba vietā    14
3.1.  Atalgojums kā motivēšanas instruments    16
3.2.  Motivāciju ietekmē    18
3.3.  Ieteikumi darbinieku motivācijai    19
  Secinājumi    21
  Atsauces/izmantotā literatūra    22
Extract

Motivēšana ir dinamisks process, kurš, lietojot psiholoģiskās, sociālās, ekonomiskās un tiesiskās metodes un līdzekļus, sekmē darbinieku un uzņēmuma izvirzīto mērķu sasniegšanu.Savā darbā motivētie darbinieki ir uzņēmuma lielākā vērtība, viņi ir tendēti uz kvalitatīvas produkcijas ražošanu un pakalpojumu sniegšanu un uzņemas atbildību par sava darba kvalitāti.
Darbinieku darbība ir atkarīga no trīs faktoriem:
- prasmes un spējām (iespējas veikt attiecīgu darbību);
- resursiem (materiāli, iekārtas, informācija);
- motivēšanas (būt ieinteresētam veikt attiecīgo darbu).
Jebkura cilvēka darbība sākas ar vajadzību, bet tās darbību konkrētā virzienā vada motīvi. Ja vajadzība raksturo cilvēka gatavību izpildīt kādu vispārinātu darbību, tad motīvs piešķir aktivitātei «šaurāku», iedarbīgāku raksturu.
Motivācija ir viens no indivīda pamata konstruktiem. Lai saprastu, kāpēc cilvēki uzvedās tā kā viņi uzvedās, kaut kas jāzin par motivāciju. Motivācija nav vienīgais vai galvenais impulss, kas rada uzvedību, tomēr parasti motivācija ir daļa no kopējās bildes.
Motivācija vienmēr ir ierosmju komplekss: vajadzības, motīvi, ideāli, mērķi, vērtību orientācijas utt. Visas šīs ierosmes ir savstarpēji saistītas un veido sistēmu, kura tad ari nosaka viengabalainu cilvēka uzvedību, piešķir tai ievirzi un intensitāti.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1245124
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register