Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:550812
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.06.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 48 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  TEORĒTISKĀ DAĻA    8
1.1.  Mediju komunikācijas teorijas    8
1.1.1.  Dienas kārtības teorija    8
1.1.2.  Kultivācijas teorija    9
1.1.3.  Socializācijas teorija    10
1.2.  Mediju funkcijas    12
1.2.1.  Mediji kā personības veidotāji    13
1.3.  Bērnu žurnāli    15
1.4.  Personības attīstības teorijas    17
1.4.1.  E.Eriksona personības attīstības teorija    20
1.4.2.  Izziņas jeb kognitīvā teorija    21
1.5.  Bērna personības attīstība pirmsskolas vecumā no 3 līdz 7 gadiem    23
1.5.1.  Pirmsskolas bērna (3 līdz 7 gadi) vecumposma raksturojums    25
1.5.2.  Pirmsskolas pedagoģiskā procesa uzdevumi    28
2.  PĒTNIECISKĀ DAĻA    30
2.1.  Žurnāla “Spicīte” raksturojums un attīstība    30
2.2.  Pētījuma metodoloģija    32
2.2.1.  Kontentanalīze kā pētniecības metode    33
2.2.2.  Anketēšana    35
2.2.3.  Telefonintervija    42
2.3.  Žurnāla „Spicīte” analīzes rezultāti    44
  NOBEIGUMS    54
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    56
Extract

NOBEIGUMS
Vides un bērna mijiedarbības rezultātā attīstās personība, kas ir pamats visai cilvēka dzīvei. Pirmsskolas vecums ir posms, kurā veidojas pamats turpmākajai dzīvei, attieksmei pret lietām, spriedumi, vērtējumi, pašizteiksme, kognitīvā attīstība un intelekts. Masu mediju satura analīze ļauj izpētīt kā tie attīstīta un bērna personība un veicināta tās pilnveidošanās.
Lai apskatītu darba sākumā izvirzītos pētāmos jautājumus:
1. Vai žurnāls „Spicīte” sasniedz pirmsskolas vecuma bērnu auditoriju?
2. Kādas attīstošas, audzinošas un izglītojošas metodes piedāvā žurnāls bērna personības veidošanai?
3. Vai žurnāla veidotāju uzskati sakrīt ar pedagogu un vecāku viedokli?
un sasniegtu mērķi, autore izstudēja pedagoģisko, psiholoģisko un komunikācijas zinātnes literatūru, izzināja raksturojošās personības veidošanās iezīmes bērniem vecumā no 3 līdz 7 gadiem.
Lai pārbaudītu pētāmos jautājumus, darba autore veica pedagogu un vecāku anketēšanu, interviju ar žurnāla īpašnieku un 49 izdevumu kontentanalīzi.
Lai noskaidrotu vai žurnāls „Spicīte” veic vienu no uzdevumiem bērna personības veidošanā, tika veikta žurnāla satura kontentanalīze laika periodā no 2003. gada aprīļa līdz 2011. gada aprīlim.
Apkopojot kontentanalīzes, telefonintervijas, vecāku un pedagogu anketas atklājās, ka žurnālu veidotājiem „Spicīte” ir labs peļņas gūšanas veids, bet vecāku aizpildītās anketas raksturo, ka viņus apmierina žurnāla saturs un viņuprāt žurnāls pilda vienu no berna personības veidošanās uzdevumiem, kas veicina bērna personības attīstību. Pētāmais jautājums par to, vai žurnāls sasniedz vajadzīgo auditoriju apstiprinās. Pirmsskolas pedagogu viedoklis pauž uzskatu, ka drukātais medijs var veidot personību pirmsskolas vecuma bērniem.
Bakalaura darba izstrādes empīriskā daļas rezultāti balstījās uz literatūrā aplūkoto. Darba ietvaros tika izmantota dienas kārtības teorija, kultivācijas teorija, socializācijas teorija, izziņas teorija un E. Erikosna personības attīstības teorija. Žurnāla saturs un pētnieciskajā daļā veiktā kontentanalīze kopumā vislabāk parāda to vai drukātais medijs var būt viens no personības veidotājiem bērnam vecumā no 3 līdz 7 gadiem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1355557
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register