Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:553700
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.07.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Komunikācijas jēdziena vispārējs raksturojums    3
2.  Laba komunikācija, slikta komunikācija    6
3.  Komunikācijas īpatnības uzņēmējdarbības vidē    9
4.  Komunikācijas nozīme efektīvā organizācijas vadīšanā    10
5.  Paņēmieni komunikācijas spēju attīstīšanai    16
Extract

Cilvēks jau piedzimst ar spēju komunicēt un tā iespējams ir viena no tām būtiskām
īpašībām, kas atšķir no citām radībām uz šīm zemes.
Jau no bērnības, sākumā vecāku, tad apkārtējās sabiedrības vadīts, cilvēks mācās
pareizas uzvedības un sarunas normas: pareizi vārdi īstajā situācijā. Tomēr vai kāds
nav aizdomājies, cik bieži viņš pārtrauc savu sarunu biedru? Cilvēki nereti aizmirst
galveno par komunikāciju - tas ir dialogs ar otru cilvēku/ auditoriju vai jebkuru
cilvēku kopumu, nevis vienkārši vārdi, ko mēs sakām, lai panāktu savu. Tāpat
komunikācija nav tikai vārdi, bet arī ķermenis un tā emocionālās izpausmes.
Komunikācijai vienmēr ir bijusi liela nozīme cilvēka dzīvē, jo ar to cilvēks informē
pasauli par sevi, par savām vajadzībām, par to, ko viņš var piedāvāt vai vienkārši kā
viņš jūtas. Cilvēki komunicē ar nolūku vai vienkārši tāpat, neapzinātā līmeni.
Komunikācijai ar nolūku ir būtiski pārzināt cilvēku psiholoģiju, prast lasīt neverbālos
signālus no sarunu partnera puses un pārvaldīt tos, jo šajā komunikācijā ir būtiska
nozīme stratēģiski virzīt komunikāciju tā, lai tā sasniegti vēlamo mērķi.
Uzņēmējdarbības vidē, īpaši attiecinot to uz vadītāju, šāda veida komunikācija ir
ikdienas parādība, tāpēc vadītājam nav mazsvarīgi strādāt pie komunikācijas spējām,
analizēt un nepārtraukti pilnveidot.
Apsverot labas komunikācijas prasmju nozīmi attiecību ar apkārtesošajiem cilvēkiem veidošanai, šajā darbā, pirmkārt, tiek raksturota komunikācija kā dialogs starp divām komunikācijas pusēm un kā transakciju komplekss, kas jāņem vērā ikvienam, kas vēlas būt veiksmīgs komunikācijā. Otrkārt tiek raksturoti labas komunikācijas principi un tie faktori, kas kropļo un padara neefektīvu komunikāciju.
Treškārt, tiek analizēta komunikācija un tās īpatnības uzņēmējdarbības vidē,
galvenokārt pievēršot vadītāja veidotajām saskarnēm, kas viens no galvenajiem
komunikācijas nesējiem organizācijā. Un visbeidzot, darba noslēgumā tiek doti pāris
ieteikumi un vingrinājumi, kas radīti, lai palīdzētu attīstīt komunikācijas spējas.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register