Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:555233
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.01.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mājas darba uzdevuma uzdevums bija izdalīt 10 anketas un noskaidrot savu apkārtējo cilvēku mācīšanās stilus. Anketas aizpildīja 10 sievietes vecumā no 20-25 gadiem. Visi ir studenti, kas turpina mācību procesu. Tā nu apkopojot anketas sanāca, ka vispopulārākais mācīšanās stils ir Pārveidojošais stils (konkrētā pieredze) ( 5 cilvēki), Piesavinošais stils (abstraktā konceptualizācija) (1 cilvēks), Pielāgojošais stils (aktīvā eksperimentēšana) (1 cilvēks) Izplatošais stils (refleksīvā novērošana) (3 cilvēki).
Pārveidojošais stils (konkrētā pieredze) - Spēcīgākā puse ir pieredze un eksperiments, prot tos lietot jaunas pieredzes iegūšanai, problēmu risināšanai izmanto kļūdu un meklējumu metodi, mīl riskēt, ir labi organizatori. Svarīga jauna pieredze. Mazāk izmanto teorētiskās zināšanas.
Šiem studentiem, kas pieder pie šī mācīšanās stila, patīk diskusijas mazās grupās, projekti, citu dalībnieku atsaucība, uzdevumi, kas veicami pēc nodarbībām, risināt praktiskas problēmas, prasmes vingrinājumu. Patīk praktiskas lietas.
Nepatīk lekcijas, lasīšana, darba novērtējums, pārāk stingra uzraudzība. Nepacietīgi un uzbāzīgi.
Iegūstot zināšanas, persona izmanto savu pieredzi, kas galvenokārt balstās uz izjūtām. Šīs personas parasti ir “orientētas uz cilvēkiem”. Šādi cilvēki uzskata, ka teorijas apguve nav īstais ceļš, un katru situāciju grib uzskatīt par īpašu. Vislabāk viņi mācās no konkrētiem piemēriem un pieredzes. Šie cilvēki maz uzticas autoritātēm, labprāt lieto atgriezenisko saikni, mīl diskutēt.
Otras anketas mērķis bija noskaidrot, kāda ir studentu attieksme pret mācībām. Anketā bija 3 jautājumi ar četriem apakšpunktiem. Aptaujas rezultāti izveidojās šādi:


Pētījuma otrā daļa – Mācīšanās motivācija

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register