Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Jauniešu pašcieņas un sasniegumu motivācijas saistība ar viņa novērtējumu par emocionālajām attiecībām ar vecākiem bērnībā

     

    Research Papers33 Psychology

5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:558206
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.01.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 35 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Rezumējums    3
  Abstract    4
  Ievads    5
  Vecāku audzināšanas loma bērna personības attīstībā    8
  Vecāku savstarpējās attiecības    13
  Audzināšanas un savstarpējo attiecību īpatnības viena vecāka ģimenē    14
  Ģimenes emocionālo attiecību ietekme uz bērna pašcieņas veidošanos    16
  Ģimenes emocionālo attiecību ietekme uz bērna sasniegumu motivācijas veidošanos    18
  Metode    22
  Pētījuma dalībnieki    22
  Instrumentārijs    23
  Procedūra    24
  Papildus intervijas un to analīze    31
  Kopsavilkums    35
  Nobeigums    36
  Izmantotās literatūras saraksts    38
Extract

Par zinātniski pētnieciskā darba tēmu tika izvēlēts jauniešu pašcieņas un sasniegumu motivācijas saistība ar viņa novērtējumu par emocionālajām attiecībām ar vecākiem bērnībā.
Viens no pētījuma mērķiem bija noskaidrot, vai pastāv saistība starp jauniešu sasniegumu motivāciju un viņu novērtējumu par mātes un tēva emocionālo attieksmi pret jaunieti bērnībā. Otrs – uzzināt vai pastāv atšķirība starp jauniešu grupām ar zemu, vidēju un augstu pašcieņu viņu novērtējumam par vecāku emocionālo attieksmi jaunieša bērnībā un viņu sasniegumu motivāciju. Papildus pētījuma mērķis bija ar interviju palīdzību noskaidrot kādas vecāku īpašības jaunieši vērtē kā noteicošas viņu pašcieņas un sasniegumu motivācijas attīstībā.
Pētījuma izlase bija 60 jaunieši (30 sievietes, 30 vīrieši) vecumā no 18 – 25 gadu vecumam, kuru vecāki līdz viņu 16 gadu vecumam dzīvojuši kopā. Kā pētījuma metodes tika izmantotas vecāku attieksmes aptauja (autori G. Parker, H. Tupling), pašcieņas aptauja (autors Dž. Vainhold) un A. Mehrabiana RAM tests sasniegumu motivācijas līmeņa noteikšanai. Papildus pētījuma dalībnieki bija četri jaunieši no sākotnējās izlases, kuri tika intervēti ar daļējo strukturētas intervijas palīdzību.
Rezultāti uz pirmajiem diviem pētījuma jautājumiem norāda, ka izlases ietvaros nepastāv statistiski nozīmīga saistība ne starp mātes, ne tēva emocionālo attieksmi un jaunieša sasniegumu motivāciju, par saistību var runāt tikai tendenču līmenī. Trešā jautājuma rezultāti parāda statistiski nozīmīgu atšķirību starp jauniešiem ar zemu, vidēju un augstu pašcieņu pie atsevišķiem mainīgajiem lielumiem - sasniegumu motivācijas, mātes kontroles un tēva emocionālo rūpju skalās. …

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1161409
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register