Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:559945
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.02.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Extract

Ir daudz un dažādi veidi kādos cilvēki uztver tiem adresēto informāciju. Lai profesionāli veiktu savu darbu, šie veidi jāpārzina daudzu profesiju pārstāvjiem, tostarp sabiedrisko attiecību profesionāļiem. Vizuālajai komunikācijai ir nopietna loma sabiedrisko attiecību praksē, jo cilvēks no verbāla vēstījuma uztver tikai 15 procentus.
Vizuālajai komunikācijai un uztverei ir liela nozīme reklāmas veidošanas procesā, jo tas ir viens no svarīgākajiem veidiem, kurā jāspēj pasniegt vizuālo informāciju tā, lai mērķauditorija to spētu uztvert atbilstoši tam kā autors to vēlējies. Pirmā psihiskā barjera, kas jāpārvar vizuālajam vēstījuma, ir uztvere. Šī barjera ir izteikti augsta- par to liecina fakts, ka ļoti daudzus vēstījums vai nu neuztver vispār, vai arī uztver neapzināti. Tas attiecas arī uz tiem vizuālajiem vēstījumiem, ar kuriem adresāts nonāk saskarē.
Ja sajūtas tradicionāli definē kā psihisku atspoguļojuma veidu, kas nodrošina ārējās pasaules priekšmetu un parādību atsevišķu īpašību atspoguļošanu, tiem tieši iedarbojaties, tad ar uztveri saprot priekšmetu un parādību atspoguļošanu to kopumā, veselumā, piedaloties iepriekš iegūtām zināšanām.
Tieši tāpēc uztvere ir kaut kas vairāk par visu sajūtu summu. Proti, mēs nebūt neuztveram pasauli tādu, kāda tā ir. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1183946
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register