Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:562846
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Fagerdala Marine System AB apraksts    3
1.1.  Uzņēmuma struktūra    4
1.2.  Uzņēmuma stiprās un vājās puses    5
2.  Iespējamās krīzes uzņēmumā    5
3.  Krīzes vadības plāns    8
3.1.  Krīzes situācijā iesaistītās puses un mērķa auditorija    8
3.2.  Rīcības plāns    9
3.3.  Krīzes vadības un komunikācijas komandas    9
3.4.  Krīzes situācijas runas persona    10
3.5.  Organizatoriskie jautājumi    10
3.6.  Fona informācija    11
4.  Krīžu komunikācijas plāns    12
4.1.  Amatpersonu kontaktinformācija    12
4.2.  Vēstījums    13
4.3.  Uzņēmuma iekšēja komunikācija    13
4.4.  Nozīmīgo iestāžu kontakti    14
4.5.  Mediju saraksts    14
4.6.  Preses konferences plāns    15
4.7.  Mediju mape    16
4.7.1.  Faktu lapa    16
4.7.2.  Uzņēmuma vēsture    16
4.7.3.  Uzņēmuma misija    17
4.7.4.  Preses relīze    18
4.8.  FMS AB logo    18
4.9.  FMS AB produkcija    18
Extract

Pēc veiktajiem aprēķiniem var redzēt, ka iespējamākā krīze ir konfrontācijas krīze, kad dabas aizsardzības pārstāvji var protestēt pret uzņēmuma ražošanas procesā pieļauto kaitējumu apkārtējai videi.
Šāda krīzes situācija ir viena no iespējamākām uzņēmumam, kas nodarbojas ar ražošanu, izmantojot dažādas ķīmiskas vielas un to sakausējumus.
Plāna mērķis – informēt sabiedrību par uzņēmuma ražošanas īpatnībām un to nekaitīgumu dabai, panākt kompromisu ar protestētājiem un samazināt krīzes negatīvo ietekmi uz uzņēmuma reputāciju.
3.1. Krīzes situācijā iesaistītās puses un mērķa auditorija
Kad iespējamāka krīze ir noteikta, tad ir nepieciešams noteikt mērķa auditoriju un to īpatsvaru konkrētajā situācijā. Mūsu gadījumā ir sekojošas iesaistītās puses:
1.Uzņēmuma vadītājs,
2.Vadītāja asistents;
3.Ražošanas nodaļas vadītājs;
4.Darbinieki;
5.Sadarbības partneri – dīleri, piegādātāji
6.Esošie un potenciālie klienti
7.Masu mēdiji;
8.Dabas aizsardzības pārstāvji;
9.Valsts instances
10.Sabiedrība.

Pēc matricas var noteikt mērķa auditoriju, un kuras auditorijas daļas ir svarīgākas. Analizējot konkrēto situāciju var secināt, ka nepieciešams iesaistīt sekojošas puses: uzņēmuma vadību, dabas aizsardzības pārstāvjus, sniegt informāciju sabiedrībai, sadarboties ar masu medijiem tos informējot un iesaistot procesā, valsts instances nav primāras, tādēļ var pagaidām ignorēt, bet uzraudzīt. Darbiniekus, sadarbības partnerus, esošos un potenciālos klientus vajag uzklausīt un atbalstīt jo viņu viedoklis un idejas var palīdzēt uzveikt krīzi.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1115151
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register